امام جمعه شهرستان فارسان:

مرحله سوم کمک مومنانه در عید فطر برگزار خواهد شد

به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، سه هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان شهرستان فارسان در غالب طرح کمک مومنانه توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۳۹۹۳۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری: به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) طرح کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری و همچنین در شهرستان فارسان کلید خورد.

حجت الاسلام ملک پور امام جمعه فارسان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج اظهار داشت: ما از ابتدای امسال با همت سپاه ، فرمانداری، ستاد قرارگاه پشتیبانی شهرستان را در راستای اجرای همایش همدلی و مواسات تشکیل دادیم و توانستیم سه هزار بسته معیشتی را آماده کنیم که از این بین 1500 بسته توسط سپاه و 1500 بسته نیز به همت موکب حضرت قمر بنی‌هاشم (علیه السلام) شهرستان و مؤسسات خیریه فارسان تهیه و توزیع شد.

حجت الاسلام ملک پور در ادامه گفت: ما به جز کمک معیشتی و این سبد های غذایی کمک های مالی و نقدی نیز جمع آوری کردیم و اهدا کرده ایم که از جمله آنها می توان به پرداخت وام قرض‌الحسنه 250 میلیون تومانی اشاره کرد. یکی از خیران شهرستان این مبلغ را در اختیار بانک رسالت قرار داده که با رایزنی‌های موکب حضرت بنی‌هاشم (علیه السلام) مبلغ 2 میلیون وام قرض‌الحسنه با کارمزد 2 درصد به 25 نفر از آسیب دیدگان و نیازمندان شهرستان پرداخت خواهد شد به علاوه اینکهتعدادی از شیعیان از کشور کویت مبلغ 600 میلیون تومان را باهدف کمک به 218 نفر از ایتام در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فارسان قرار دادند که این اداره مبلغ 2 میلیون و 750 هزار تومان به‌حساب 218 نفر واریز کرده است.

وی بیان داشت: ان شاءالله در عید فطر سومین مرحله کمک رسانی طرح مواسات و همدلی اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات