۱۰ مصدوم به جا مانده در تصادف میان پژو و پراید

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان سروآباد از تصادف شدید رانندگی بین ۲ خودروی سواری پژو و پراید در گردنه ژالانه منطقه هورامان خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۰ کولبر سرنشین ۲ خودرو مصدوم شدند.
کد خبر: ۹۲۴۰۲۸۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سینا ماجدی  اظهار داشت: بامداد امروز یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یکدستگاه پراید حامل تعدادی کولبر در گردنه ژالانه محور ارتباطی منطقه هورامان به شدت با هم برخورد کردند.

وی افزود: در این حادثه تمام سرنشینان این خودرو‌ها که ۱۰ نفر بودند، مصدوم شده و بلافاصله آمبولانس فوریت پزشکی مستقر در حسین آباد، نیروی فوریت مستقر در شهر هورامان تخت و آمبولانس هلال احمر برای امداد رسانی به محل اعزام شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سروآباد با بیان اینکه حادثه تلفات جانی نداشت، یادآور شد: همه مصدومان توسط سه آمبولانس اعزامی به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل شدندکه برخی به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

رییس پلیس راه کردستان هم با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۲ بامداد امروز رخ داده است، گفت: پژو تاکسی از سمت اورامان به دزلی در حرکت بوده که ببه علت تجاوز به چپ ا. خودروی سواری پراید از جهت مخالف برخورد می‌کند.
سرهنگ عیسی گوهری با بیان اینکه هر کدام از خودرو‌ها حامل پنج سرنشین بودند، افزود: مصدومین این حادثه ۱۰ نفر بودند که ۶ نفر از آن‌ها بعد از انتقال به بیمارستان خود با مسوولیت خود از آنجا خارج شدند و در حال حاضر تنها چهار نفر در بیمارستان بستری هستند البته آسیب شدیدی ندیده‌اند.

گردنه ژالانه و تته در منطقه هورامان سروآباد یکی از نقاط کولبری است که در تمام فصول سال کولبران زیادی از تمام شهرستان‌های استان کردستان برای کولبری به این منطقه می‌آیند و بدلیل صعب العبور بودن هر ساله تعدادی از کولبر در این گردنه دچار حادثه می‌شوند.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار