امام جمعه ایرانشهر:

تنها راه حراست از دین، علم آموزی همراه با بصیرت انقلابی است

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان رکن پایدار در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که معنویت و ایمان قوی سپاه در ادامه ماموریت مورد تاکید است.
کد خبر: ۹۲۴۰۴۹۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی ، هادیان سیاسی و خبرنگاران افتخاری بسیج سپاه شهرستان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر  در نمازخانه شهید صیاد شیرازی سپاه شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
 
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر گفت: رسالت اصلی سپاه و بسیج بعد از دوران دفاع مقدس مبارزه با جنگ نرم، اقتصادی، فرهنگی، محرومیت زدایی است و این مسیر تداوم دارد.
 
وی افزود: مربیان و هادیان سیاسی در سپاه و بسیج  وظیفه آگاهی بخشی سیاسی و تحلیل مسائل سیاسی و معنویت افزایی در بین کارکنان و مجموعه بزرگ بسیج است.
 
حجت الاسلام ابطحی ادامه داد: در شرایط فعلی امروز، جهان تشنه دین است و تنها راه حراست از دین علم آموزی همراه با بصیرت انقلابی است.
 
امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: از آنجائیکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان رکن پایدار در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که معنویت و ایمان قوی سپاه در ادامه ماموریت مورد تاکید است.
 
این مسئول در پایان اظهار داشت: تحول معنوی و بصیرتی در سپاه و بسیج بسیار قابل ستودن است.
 
در پایان این مراسم از مربیان ،هادیان سیاسی و خبرنگاران افتخاری بسیج تجلیل شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار