فرمانده سپاه محمودآباد در گقتگو با بسیج خبر داد

از توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی و کمک بلاعوض تا خرید دستگاه تنفسی

فرمانده سپاه محمودآباد در گقتگو با بسیج از توزیع ۳ هزار و ۲۳۵ بسته معیشتی در بین نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۰۵۷۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

 

سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در محمودآباد، با اشاره اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از تهیه و توزیع ۳ هزار و ۲۳۵ بسته معیشتی در بین نیازمندان خبر داد و گفت:‌همزمان با سالروز ولادت مام حسن مجتبی (ع) این رزمایش برگزار شده است .

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به اینکه ۲۸ هزار و ۴۴۰ قرص نان هم بین نیازمندان توزیع شده است، افزود:‌  ۵۰۰ هزار تومان کارت هدیه، ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض برای آن دسته از اقشاری که نیاز به وجه نقد داشتند، اهدا شد.

ابراهیم نژاد در ادامه از توزیع ۴ هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم هم بین نیازمندان خبر داد و اضافه کرد:‌ ۷ راس گوسفند به نیت دفع بلا و سلامتی قربانی و گوشت آن در سبد کالای نیازمندان قرار گرفت.

به گفته ابراهیم نژاد ۵ هزار و ۱۷۰ بسته فرهنگی، ۲ هزار و ۱۰۰ افطاری هم از جمله اقدامات کمک مومنانه در دومین مرحله از رزمایش مواسات بود.

فرمانده سپاه محمود آباد در پایان با اشاره به اهدای ۳ میلیون تومان جهت خرید دستگاه تنفسی برای بیماران سرطانی، خاطرنشان کرد:‌اهدای ۶۰۰ هزار تومان برای خرید دارو و اهدای ۴۱۸ بسته فرهنگی به روزه‌ اولی‌ها از دیگر اقدامات دومین رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها