سردار حسین معروفی در آیین افتتاح 115 پروژه‌های مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان

در خدمت به مردم، پیمانکار نیستیم نوکر و خدمتگذار مردم هستیم

سردار معروفی افزود: ما به شدت در اقدامات جهادی با پیمانکاری مخالف هستیم؛ ما پیمانکاری نمی کنیم بلکه ما جهادی کار می کنیم و قرار است در کار جهادی 4 کار سرعت کار، پائین آمدن هزینه، مشارکت جدی مردم و نظارت جدی مردم اتفاق بیفتد؛ این فلسفه کار جهادی است.
کد خبر: ۹۲۴۰۹۹۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در آیین افتتاح 115 پروژه‌های مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: بزرگترین دشمن ما آمریکا و صهیونیست‌ها هستند که با انقلاب و حکومت اللهی ما دشمنی دارند  ما هم دشمن آنها هستیم چرا که آنها در مقابل دین، انسانیت و آرمان‌های ما ایستادند و شخصیتی چون شهید سلیمانی را که در راهی جز تامین امنیت پایدار برای بشریت کار دیگری نکرد را  به شهادت رساندند .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود:  همان طور که ما  با  رفتار ناجوانمردانه  آنها  دشمن هستیم دشمن فقر و محرومیت نیز هستیم و تمام تلاش خود را می‌گذاریم تا فقر و محرومیت را از جامعه دور کنیم

معروفی افزود: رفع محرومیت از جامعه تنها با روحیه جهادی و انقلابی و با کار بی‌منت و با اخلاص و برای خدا و رسالت محوری محقق می‌شود.

این مقام مسئول گفت:  مبارزه با فقر جامعیت دارد و در خدمت کردن به مردم نباید نگاه   سیاسی، قومی و مذهبی داشته باشیم  بلکه باید نگاه ما انقلابی و جامع‌الاطراف باشد

وی  عنوان کرد: برای خدمت به مردم باید به دنبال خدمت بی‌منت و نوکری باشیم مردمی که پای حق ایستادند و در صحنه‌های مختلف از نظام پشتبانی کردند.

معروفی اظهار داشت: باید همه به صحنه بیایند و  مشکلات را احصاء کرده و برای رفع آن همه در کنار هم باشیم.

در سیستم مدیریت اجرایی کشور به سمت پیشگیری برویم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان در معرض تهدیدات طبیعی زیادی است و باید در استان آمادگی برای مقابله با آنها در شرایط بحران آمادگی داشته باشیم گفت: باید در سیستم مدیریت اجرایی کشور به سمت پیشگیری برویم.

وی افزود: گاهی در شرایط بحرانی دیده  می‌شود که آمار بالایی از خسارات وارده  عنوان می‌شود  این در حالی‌ است که می‌توانستیم با هزینه بسیار کمتر از بروز این خسارات جلوگیری کنیم.

سردار گفت: در زمان حوادث غیرمترقبه و بحران هیچ دولتی توان ندارد به تنهایی شرایط را مدیریت کند و باید از ظرفیت مردم استفاده کرد و خدا را شاکریم که بسیج مستضعفان و سپاه پاسداران که با دستور امام(ره) تشکیل شده خدمات بزرگی را تاکنون به مردم ارائه کرده است.

با کار جهادی و هزینه کم می توان مشکل آب شرب بهداشتی را حل کرد

سردار معروفی اظهار داشت:  تمام روستاهایی که مشکل آب شرب بهداشتی دارند در حال شناسایی هستند تا با کار انقلابی مشکل آنها حل شود .

فرمانده سپاه ثارالله عنوان کرد: ما آمادگی داریم تا با کار جهادی به کمک مسئولان آمده تا این مشکل در استان حل شود و اعتقاد داریم با کارهای جهادی و هزینه کم می‌توان این مشکلات را حل کرد.

معروفی ادامه داد: ما به شدت در اقدامات جهادی با پیمانکاری مخالف هستیم؛ ما پیمانکاری نمی کنیم بلکه ما جهادی کار می کنیم و قرار است در کار جهادی 4 کار سرعت کار، پائین آمدن هزینه، مشارکت جدی مردم و نظارت جدی مردم اتفاق بیفتد؛ این فلسفه کار جهادی است.

وی  افزود: تفاهم‌نامه‌ای  بین سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی(ره) بسته شد که ساخت 500 واحد برای مددجویان کمیته امداد تفاهمنامه مرکزی و 135 پروژه هم تفاهم‌نامه استانی بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  تصریح کرد:این پروژه‌های در سه مرحله تحویل داده خواهد شد که امروز فاز نخست این واحدها با تحویل 115 واحد در 13 شهرستان در شرق، غرب و شمال افتتاح و  135 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد را سالروز فتح خرمشهر در جنوب  و  مابقی این واحدها در هفته دفاع مقدس تحویل داده می‌شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه‌های 42 میلیون و 500 هزار تومان دیده شده بود گفت: این پروژه‌ها با هزینه 55 میلیون تومان تمام شد و مابقی آن آورده سپاه استان، خیرین، گروه‌های جهادی و مشارکت مردم بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار