استاندار مرکزی تأکید کرد:

روابط عمومی ها ارتباط مردم با مسئولین را تقویت کنند/ ضرورت ترویج امید و نشاط توسط روابط عمومی ها به جامعه

استاندار مرکزی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در جامعه گفت: روابط عمومی‌ها با انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌ها جامعه را در جریان این اقدامات قرار داده و این اقدام امید و نشاط را گسترش می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۴۱۷۸۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی  در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی با اشاره به اینکه روابط عمومی پویا و خلاق کلید توسعه و پیشرفت دستگاه‌های اجرایی است،گفت: ارتباط موثر روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس و معرفی دستاوردهای دستگاه‌ها به جامعه هدف دارد.

وی افزود: با وجود محدودیت‌ها و فشارهای اعتباری و امکانات محدود، روابط عمومی‌ها می‌توانند با معرفی اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌ها کارنامه موفقی از نهادها در جامعه ارایه دهند.

وی ترویج امید و نشاط توسط روابط عمومی ها را یک ضرورت مهم خواند و گفت: روابط عمومی‌ها با انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌ها جامعه را در جریان این اقدامات قرار داده و این اقدام امید و نشاط را گسترش می‌دهند.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها آینه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در جامعه بوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نگاه ویژه‌ای به این نهادها داشته باشند.

وی با اشاره به تقویت ارتباط مدیران با مردم گفت:  روابط عمومی‌ها پل ارتباط مسوولان با مردم بوده و موفقیت این نهادها موفقیت و پیشرفت دستگاه‌های اجرایی را به همراه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار