خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

روز جهانی قدس یکی از بزرگترین یادگارهای امام خمینی (ره) است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: روز جهانی قدس یکی از بزرگترین یادگارهای امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۹۲۴۲۰۵۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با اشاره به اینکه روز جهانی قدس را در پیش‌رو داریم، اظهار کرد: متاسفانه امسال شرایط خاصی به وجود آمده است و به دلیل شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامتی مردم، مراسمی با محوریت روز جهانی قدس و فلسطین برگزار نخواهد شد.

 این مسئول خاطرنشان کرد: گرچه به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، مراسمی برای نکوداشت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار نخواهد شد ولی نباید این موضوع بهانه‌ای برای غفلت از این مناسبت شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی زنده نگه داشتن این روز را یک تکلیف همگانی دانست و ادامه داد: بنابراین در برهه کنونی مسئولیت رسانه‌های گروهی خطیر بوده و باید به واسطه تولید پوستر، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم به استقبال این روز بروند و پیام نهفته در آن را به مخاطب انتقال دهند.

سرایی با اشاره به اینکه، روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس، رهبر معظم انقلاب در ساعت ۱۲ به وقت تهران با جهان اسلام سخن خواهند گفت، اظهار کرد: این برنامه به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش خواهد شد و لازم است که در این راستا اطلاع‌رسانی گسترده صورت گیرد تا مخاطبان مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای استفاده حداکثری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نسبت به زمان انجام این سخنرانی اطلاع‌رسانی کافی انجام گیرد، تا مردم انقلابی و ولایتمدار استان همانند اقشار مختلف مردم بتوانند از بیانات ایشان استفاده کرده و به کار ببرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگارهای امام خمینی (ره) به شمار می‌رود، ادامه داد: همچنین این روز نماد ایستادگی جبهه حق در مقابل کفر نیز محسوب می‌شود.

سرایی، این روز را مظهر حمایت از ملت رنج‌کشیده و مظلوم فلسطین اشغالی دانست و اظهار کرد: از طرف دیگر این روز نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران اسلامی در موضوع فلسطین نیز به شمار می‌رود.

انتهای پیام

ارسال نظرات