خبرهای داغ:
منتخب مردم شهرستان نطنزدر مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ و تفکر بسیجی، فرهنگ دین مداری، خدا محوری و ولایت مداری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، به مناسبت ماه مبارک رمضان و کمک های مومنانه منتخب مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی، با حضور در حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) با بسیجیان این حوزه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۴۲۲۱۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز؛رحمت الله فیروزی پور منتخب مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع)  اظهار داشت: بسیج از نهادهای مؤثر و ولایت‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی است و به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم فراگیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: قوی‌ترین و کارآمدترین سنگر برای حفظ نظام، شرف، عظمت، اقتدار، استقلال، پیشرفت همه‌جانبه و توسعه پایدار، همان سنگر بصیرت و معنویت و استقامت و تقوا در زیر پرچم عزت‌بخش ولایت و رهبری است که نقشه راه مردم و بسیج مردمی باید بر اساس همین معیارها محاسبه شود.

فیروزی پور در جمع بسیجیان اظهار داشت: فرهنگ و تفکر بسیجی، فرهنگ دین مداری، خدا محوری و ولایت مداری است و هرکس با فرهنگ عاشورا آشنا باشد و آن را عمل نماید بسیجی است.

وی گفت: ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان شهرستان در راستای کمک های مومنانه غرض از راه اندازی بسیج فقط بعد نظامی نیست و بسیجی باید در همه عرصه ها نمونه باشد و حرف اول را بزند و بسیج را یک فرهنگ و طرز تفکر و اعتقاد بیان نمودند و به همین دلیل بسیجی و فرهنگ بسیجی مقدس است و باید این قداست را حفظ کنیم. بسیجی باید دارای قدرت فکر و تفکر قوی باشد و مسائل سیاسی روز را بتواند تحلیل کند، کنکاش کند، بسیجی نباید ساده اندیش و سطحی نگر باشد بسیجی باید اهل گذشت و ایثار و قانونمند در همه امور باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها