ناحیه هرسین

رزمایش کمک های مومنانه وهمدلی در ماه مبارک رمضان

در ماه مبارک رمضان و در طی دو مرحله به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هرسین ۱۸۵۰ بسته معیشتی غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع گردد.
کد خبر: ۹۲۴۲۲۹۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلاتخبر گزاری بسیج، فرمانده سپاه ناحیه هرسین ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام ، از اجرای دو مرحله رزمایش کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان ، در ناحیه هرسین خبر داد.

سرهنگ پاسدار صمد محمدی در حاشیه برنامه رزمایش کمک های مومنانه ، ضمن تشکر از زحمات و مساعدت های خیرین عزیز شهرستان اظهار کرد : در مرحله اول از اجرای رزمایش مومنانه در ماه رمضان ۳۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شد.

وی افزود : در مرحله دوم از اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان ، به همت برادر خیر حاج مرید محمدی ۱۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی ، تهیه شد که با همکاری گروه های جهادی ، حوزه ها و پایگاه ها در سطح شهرستان و روستاهای تابعه توزیع  شد.

فرمانده سپاه هرسین خاطر نشان کرد : سومین مرحله از اجرای طرح کمک های مومنانه و مواسات و همدلی ، همزمان با عید سعید فطر انجام خواهد شد.

گفتنی است که این بسته ها شامل برنج ، مرغ ، روغن ، ماکارونی و... است که در مرحله دوم اجرای طرح ، سه راس گاو توسط خیرین تهیه و ذبح گردید و در بین بسته های غذایی قرار گرفت .

همچنین در این بسته ها علاوه بر مواد غذایی ، بسته های بهداشتی ازقبیل ماسک و دستکش که در کارگاه تهیه ماسک و دستکش فرهنگی خانواده سپاه ناحیه هرسین تولید شده ، قرارداشت.

 

ارسال نظرات