خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در گفتگو با بسیج:

افزایش بسته های معیشتی به 10 هزار در مرحله سوم

فرمانده سپاه میانه با اشاره به توزیع بیش از 6000 بسته غذایی طی دو مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی شهر و روستاهای تابعه، گفت: سعی خواهیم کرد تا در سومین مرحله، این رقم به 10000 بسته غذایی برسد.
کد خبر: ۹۲۴۲۷۰۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵

حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با بیان اینکه از ابتدای شروع کرونا تاکنون، با تمام قوا در ابعاد مختلف تولید کالای مورد نیاز، توزیع اقلام بهداشتی و غذایی، ضدعفونی معابر و محلات، تست و غربالگری، و همکاری با شبکه بهداشت و دیگر ارگانها برای رفع مشکلات مردم وارد صحنه شده ایم، اظهار داشت: برخی از فعالیت ها مقطعی بوده و با رفع مشکل موجود متوقف نشده اند ولی بسیاری از فعالیتها همچنان ادامه دارد.

   وی با اشاره به بازگشایی مشروط مساجد در لیالی قدر و احتمال بازگشایی در اوقات اقامه نماز، از حوزه های مقاومت خواست تا در صورت اقامه نماز جماعت در مساجد، نسبت به ضدعفونی مکرر مساجد و تهیه و توزیع ماسک و دستکش در بین نمازگزاران اقدام کنند.

   فرمانده سپاه میانه همچنین با اشاره به توزیع بیش از 6000 بسته غذایی طی دو مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی شهر و روستاهای تابعه، گفت: سعی خواهیم کرد تا در سومین مرحله، این رقم به 10000 بسته غذایی برسد.

   محمدی با تاکید بر لزوم انجام کارهای فرهنگی در کنار توزیع این بسته ها افزود: باید برنامه های مناسب فرهنگی علاوه بر تصاویری از شهدا در کنار این بسته ها قرار گیرند تا رنگ و بوی معنویت داشته باشند.

   وی از فرماندهان حوزه های مقاومت خواست تا با ایجاد ارتباط سازنده با خیرین و جذب کمک های آنان و عموم مردم، بسته هایی در شان و منزلت خانواده ها تهیه کنند تا بتواند گوشه ای از نیازمندی های آنان را مرتفع کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار