خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنز :

رهایی فلسطین اشغالی از چنگال صهیونیست‌های اشغالگر همچنان اولویت اول مسلمانان جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، به مناسبت روز قدس ، فرماندهی سپاه ناحیه نطنز طی اطلاعیه ای این روز را گرامی داشتند. در این اطلاعیه آمده است:
کد خبر: ۹۲۴۲۹۴۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، به مناسبت روز قدس ، فرماندهی سپاه ناحیه نطنز طی اطلاعیه ای این روز را گرامی داشتند. در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس متوقف کننده حذف فلسطین از نقشه جغرافیای جهانی، روز خنثی کردن توطئه فراموشی مسئله فلسطین، روزی که مردم فلسطین احساس می‌کنند ملت‌ها پشت سرشان و پشتیبان آنها هستند.

ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) مبنی بر نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، فقط مختص مسلمین و جهان اسلام نیست بلکه همه ی وجدان های بیدار با هر دین و مسلکی در اقصی نقاط این جهان پهناور آن را پذیرفته و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف، در تب و تاب هستند.

ملت ها، مخصوصاً جوانان بدانند، بحران سازی که امروز در خاورمیانه پدید آمده است برای امنیت اسرائیل است. امروز قضیه سلفی و تکفیری (داعش) مولود و زاییده تفکر، مثلث سوم شوم عبری، عربی و آمریکایی است. اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی همچون زخمی کهنه بر پیکر جهان اسلام خودنمایی می‌کند و روز جهانی قدس روز وحدت جهان اسلام و عزای اسرائیل کودک کش است.

مجموعه ی فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه نطنز ضمن گرامیداشت این روز عزیز با توجه به برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس حضور امت اسلامی در عرصه های گوناگون از جمله ی فضای مجازی بار دیگر نشان خواهد داد، عمر باطل مانند کف روی آب بسیار کوتاه است و رهایی فلسطین اشغالی از چنگال صهیونیست‌های اشغالگر همچنان اولویت اول مسلمانان جهان است، دیری نخواهد پائید تا این جرثومه‌های فساد و تباهی سایه نکبت  بار خود را از منطقه جمع کرده و برای همیشه به زباله دان تاریخ افکنده شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها