خبرهای داغ:

چهار روستای میانه به شبکه گاز متصل شدند

طرح گازرسانی به چهار روستای قلیچ چی، قهرمانلو، یدی بلاغ و حلاج در میانه با هزینه کرد ۴۹ میلیارد ریال بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۰۹۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اجرای این طرح های گازرسانی ۹۵ خانوار در روستاهای قلیچ چی و قهرمانلو، یدی بلاغ و حلاج از توابع بخش مرکزی میانه به شبکه گاز خانگی متصل شدند.

محمدرضا مشایخی فرماندار میانه در مراسم افتتاح گازرسانی به روستای قلیچ چی گازرسانی به روستاها را جزو خدمات ارتقا یافته برای رفاه حال هر چه بیشتر مردم روستاها را از وظایف دولت عنوان کرد.

وی با قدردانی از زحمات رییس و همکاران شرکت گاز شهرستان و سایر ادارات تسهیل کننده مسیر در جهت گازرسانی به روستاهای شهرستان، سرعت عمل، دقت و فنی بودن اجرا را از شاخصه های مهم در میزان گازرسانی به شهرستان برشمرد.

مشایخی با اشاره به اینکه تابحال امکان گازرسانی به روستاهای دوردست به جهت دوری از شبکه و صعب العبور بودن مسیر گازرسانی فراهم نشده بود، اضافه کرد: به رغم این مسائل و محدودیت در اعتبارات، خوشبختانه با اتخاذ تمهیدات و همت شرکت گاز این روستاها نیز در برنامه گازرسانی گنجانده شدند که روستای قلیچ چی از جمله این روستاهاست.

وی با اعلام اینکه تمامی روستاهای واقع در دو بخش کاغذکنان و مرکزی در سال آینده از نعمت گاز برخوردار شده و تمامی چهار بخش شهرستان سبز خواهند شد بر استفاده بهینه، ایمن و نگهداری از این نعمت تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار