خبرهای داغ:
بیانیه سپاه پاسداران صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت روز قدس

سپاه پاسداران صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

قطعا پیروز نهایی این مبارزه ناجوانمردانه، خون های به ناحق ریخته شهدای مقاومت و ملت مظلوم فلسطین خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۴۳۱۵۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سپاه پاسداران حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در بیانیه خود تأکید کرد: به پاس خون های به ناحق ریخته شهدای گرانقدر مقاومت که مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است و به طور قطع پیروز نهایی این مبارزه چندین ساله خون های پاک شهدای قدس و ملت شریف فلسطین خواهد بود.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ».

 

«رهبر معظم انقلاب: امروز مسئله‌ فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است».

 

حکم تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری روز قدس در روزگاری جاری شد که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس مسیر معادلات دنیای استکبار را به هم ریخت و این ابتکار جاویدان پیر جماران، ظلم وارد شده بر مردم فلسطین را هر سال به جهانیان یادآوری می‌کند.

 

این تدبیر جهانی امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان، تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط تمام آزادی‌خواهان جهان و موجب وحدت بیشتر مسلمانان جهان با آرمان مشترک آزادی قدس شریف شده است.

 

رژیم جعلی صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا که جبهه مقاومت را عامل اصلی ناکامی‌های خود می‌دیدند با روش همیشگی خود، ناجوانمردانه نماد مقاومت در منطقه یعنی سردار پرافتخار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند و به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان جبهه مقاومت نابودی این غده سرطانی، تسریع خواهد شد.

 

هر ساله راهپیمایی جهانی روز قدس، موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان می‌شود و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آن‌ها را رقم می‌زند. با توجه به شرایط ویژه امسال مبنی بر شیوع ویروس منحوس کرونا که موجب شد هیچ گونه تجمعی از جمله راهپیمایی روز قدس در جهان و به تبع آن در ایران اسلامی برگزار نگردد، اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های روز جهانی قدس به نحو احسن برگزار خواهد شد و در این روز شاهد فرمایشات رهبر حکیم انقلاب با امت جهان اسلام به صورت زنده خواهیم بود.

 

سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از ملت مسلمان و آزاده ایران و هم استانی های شریف و ولایتمدار می خواهد به پاس جانفشانی ها و خون های پاک شهدای مقاومت و سیدالشهدای قدس سردار شهید سلیمانی، پر قدرت تر از گذشته با مدد جستن از ذات مقدس باریتعالی و استفاده از طرق دیگر، نگذارند این شادی کاذب به کام غاصبان قدس شریف، خوش آمده و با زنده نگه داشتن آرمان قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند و بدانند این وعده خداوند که «باطل ماندنی نیست»، قطعی است.

 

 

سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین

 

۱۰۱۰/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار