بیانیه سازمان بسیج کارگران کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت روز قدس

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۶۶۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، این بیانیه به شرح زیر است:

الذین قالوربناالله ثم استقامواتتنزل علیهم الملائکه الاتخافوولاتحزنوا وابشروابالجنه التی کنتم توعدون(فصلت آیه 30)

روز قدس مسیر معادلات دنیای استکبار را بهم ریخته و این ابتکار جهانی امام (ره) تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط همه آزادی خواهان جهان و موجبات وحدت ملل مسلمان با آرمانهای مشترک آزادی فلسطین مظلوم شده است.

هر چند امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده امکان برگزاری راهپیمایی سراسری وجود ندارد، اما ملت های بیدار و آزاده جهان در فضای رسانه ای حمایت قاطع خود را از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین  اعلام می کنند و این نوید را میدهند  که آزادی سرزمین قدس شریف  بی شک با جهاد و مقاومت امت اسلامی تحقق می یابد.
حمایت های مستمر تمامی ملت های آزاده  از انتفاضه مردم فلسطین  موجب دلگرمی آنها ، گروههای مقاومت و تمام مظلومان جهان می‌شود و خشم و عصبانیت اشغالگران و حامیان آنها را رقم می‌زند و امیدواریم  به فضل الهی در آینده ای نزدیک اسرائیل جنایتکار از صفحه روزگار محو شود.
جامعه کارگری  استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن درود به ارواح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عزیز جبهه مقاومت به ویژه شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی،  مبارزه با رژیم اشغالگر، تا آزادی قدس شریف را آرمان مقدس و اعتقاد قلبی خود می دانند و بر این باورند تنها را حل مسئله فلسطین ریشه کردن کردن ویروس منحوس رژیم صهیونیستی در منطقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار