نماینده مردم زنجان و طارم در گفت و گو با «بسیج»:

رعایت عدالت و پاکدستی از الزامات موفقیت نمایندگان در مجلس یازدهم است

نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از الزامات موفقیت در مجلس و رعایت عدالت، پاکدستی و امانتداری نمایندگان می باشد.
کد خبر: ۹۲۴۵۶۸۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

مصطفی طاهری در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه مجلس باید بعد نظارتی خود را تقویت کند،گفت: با رسمی شدن فعالیت‌های مجلس یازدهم باید اولویت‌های مجلس مشخص و حرکت‌ها بر اساس این اولویت‌ها انجام شود.

 

وی با اشاره به سواستفاده برخی افراد و فرصت طلبان  و استفاده شخصی و ابزاری از جایگاه خود در برخی ادوار مجلس  تاکید کرد:یکی از الزامات موفقیت در مجلس و رعایت عدالت، پاکدستی و امانتداری نمایندگان می باشد.

 

نماینده مردم زنجان در مجلس با بیان اینکه باید اولویت‌ها بر اساس مشکلات موجود در جامعه در نظر گرفته شود، افزود: به دلیل محدود بودن منابع و وجود مشکلات تعیین اولویت‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد.

 

طاهری با اشاره به اینکه با اولویت بندی مسائل و فعالیت های مجلس دامنه اثرگذاری در جامعه و حل مشکلات وسیع تر می شود،افزود: اولویت اول باید اولویتی باشد که بخش اعظمی از مردم از آن منتفع شده و مشکلات آنان به صورت ریشه ای حل شود.

 

این مقام مسئول دغدغه امروز جامعه را مشکلات اقتصادی ومعیشتی ونیز افزایش بیکاری دربین جوانان باسواد و فارغ التحصیل عنوان کرد و افزود: زمانی که با کاهش ارزش پول ملی، افزایش قیمت دلار، افزایش قیمت کالاها،  تورم و بیکاری مواجه هستیم باید مجلس یازدهم برای حل این مشکلات همت گمارد.

 

وی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی با اتکا به گام بلند تولید و جهش تولید حل می شود،یادآور شد:دولت می بایست با کار جدی و عملیاتی و قابل اجرا در قالب برنامه‌های کوتاه و بلند مدت برای رونق و جهش تولید تلاش کند.

 

نماینده مردم زنجان اصلاح برخی زیرساخت ها و پیش نیازها،ترمیم بودجه 99  و ساختار بودجه نویسی بر اساس عدالت محوری ،اصلاح قوانین بانکی و شفافیت مالی جامعه را از دیگر اولویت های مجلس یازدهم دانست و بیان داشت: در صورتی که در برنامه‌های اقتصادی شفافیت وجود نداشته باشد، نمی‌توانیم ستون‌های اقتصاد کشور را برپا داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار