با بزک کنندگان چهره خبیت امریکا مماشات نکنید

 با شروع اعتراضات در آمریکا ،بزک کنندگان همیشگی ارباب،به جای تمرکز بر روی جنایت علیه سیاه پوستان،ابتدا گفتند: ببینید در یک کشور متمدن!چطور به مردم حق اعتراض داده می شود!
کد خبر: ۹۲۴۷۶۱۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، منصور الهی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: 

این سخن رهبر عزیز انقلاب به جوانان انقلابی است که باید به محتوای ان اشاره کرد.
 با شروع اعتراضات در آمریکا ،بزک کنندگان همیشگی ارباب،به جای تمرکز بر روی جنایت علیه سیاه پوستان،ابتدا گفتند: ببینید در یک کشور متمدن!چطور به مردم حق اعتراض داده می شود!

 وقتی اعتراضات سرکوب شد،گفتند: دیدید چطور اینترنت در اوج اعتراضات هم قطع نشد و جریان آزاد اطلاعات به هم نخورد!؟

 وقتی اینترنت قطع و به خبرنگاران تیراندازی شد ،گفتند: دیدید کسی کشته نشد؟!

 وقتی عده ای کشته شدند،گفتند: در اغتشاشات آبان ۹۸ ،در کشورخودمان که عده ی بیشتری کشته شدند!

 یعنی بزک کنندگان،به هر دری زدند که نگذارند آبروی آمریکا بیش از این بر باد رود.

 در این مسیر، آنها ّبه توجیهات مضحکی دست زده اند .یکی از آن توجیهات، مقایسه ی تعداد کشته های اعتراضات آمریکا با اغتشاشات آبان ۹۸ است،حال آنکه این مقایسه ،مصداق روشن« قیاس مع الفارق» است .

 همه ی ما می دانیم که مردم آمریکا مسلح ترین مردم جهان هستند.تعداد سلاح هایی که در دست مردم است،به مراتب از تعداد جمعیت آمریکا بیشتر است؛ اما تا کنون حتی خود مقامات آن کشور اعلام نکرده اند که از سوی معترضان،گلوله ای به سمت پلیس شلیک شده است؛

در حالی که در اغتشاشات آبان ۹۶ گروه های آموزش دیده و سازمان دهی شده،که از سوی دشمنان هدایت می شدند،با سوء استفاده از اعتراضات بنزینی و نفوذ در بین معترضان، به حملات مسلحانه به مراکز نظامی و انتظامی و نیز آتش گشودن به سوی مردم بی گناه دست زدند.

حال تصورش را بکنید اگر در آمریکا اتفاق مشابهی بیفتد و فقط در چند مورد معدود به سوی پلیس تیر اندازی شود،آنگاه چگونه پلیس و ارتش از کشته ها پشته خواهند ساخت!

ارسال نظرات