جهت ارتقاء دانش فنی گروه های جهادی مهندسین (صنعت یاران) در استان بوشهر برگزار شد

کارگاه آموزشی عارضه‌یابی واحدهای صنعتی

این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء دانش فنی، کیفیت بخشی به عملکرد صنعت یاران و انتقال تجربه با مربیگری مسئول کلینیک صنعت توسط بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۴۸۴۶۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، محسن مشتاقی مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر در راستای برگزاری این کارگاه گفت: این سازمان در سال ۹۹ با جذب صنعت ‌یاران جدید٬ در جهت کمک به پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی اقدام نموده است.

همچنین در این راستا برای کیفیت بخشی عملکرد صنعت یاران٬ از آقای مهندس روح الله غلامی٬ مدیر کلینیک صنعت استان و مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی برازجان که خود دارای تجربه فراوان در زمینه عارضه‌یابی و مشاوره به واحدهای تولیدی است٬ جهت مربیگری این دوره دعوت شد.

مشتاقی در ادامه اظهار داشت: این دوره که با هدف کیفیت بخشی به عملکرد صنعت یاران و انتقال تجربه بوده٬ در محل دفتر شرکت فنی مهندسی تجارت پایدار ایرانیان برگزار گردید.

غلامی مدیر کلینیک صنعت استان بوشهر در این دوره گفت: عارضه‌یابی برای واحدهای تولیدی و صنعتی تنها راه پیشرفت است و از صنعت یاران جدید خواست که این مهم را با جدیّت و کیفیت بالا دنبال کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار