خبرهای داغ:
استاندار قزوین

معدن مس طارم تحولات اقتصادی زیادی در منطقه ایجاد می کند

جمالی پور گفت: مس یک ماده مهم با کاربرد فراوان در صنعت الکترونیک است و وجود معدن مس طارم تحولات اقتصادی زیادی در منطقه ایجاد می کند.
کد خبر: ۹۲۴۸۴۸۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، در حاشیه بازدید از معدن مس طارم و افتتاح پروژه های این منطقه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم تحول در موقعیت منطقه می تواند در بحث جهش تولید و تحقق این امر بسیار موثر باشد.

وی گفت: با توجه به وجود برخی مشکلات و نیاز به برنامه ریزی بلند مدت برای رفع و
بررسی فرصت های اقتصادی منطقه و نیز در جریان پیشرفت معدن مس طارم سفلی قرار گرفتن که یکی از مراکز اقتصادی استان است از این معدن بازدید به عمل می آید.

استاندار قزوین با اشاره به تاثیر این معدن بر اقتصاد استان اظهار کرد: مس یک ماده مهم با کاربرد فراوان در صنعت الکترونیک است و تحولات اقتصادی زیادی در منطقه ایجاد می کند.

جمالی پور عنوان کرد: راه اندازی معدن مس طارم برای ما و کشور بسیار با اهمیت است و افتتاح این معدن به دلیل میزان ذخایر و موقعیت آن با حضور رییس جمهور بنا به شرایط زمانی در آینده نزدیک انجام می شود.

وی با اشاره به دیدار مردمی با اهالی منطقه عنوان کرد: شنونده مسایل مردم خواهیم بود و مشکلاتی که امکان رفعش در جلسه وجود دارد با حضور مدیران استانی رفع می شود و مشکلاتی که نیازمند به کارگروه‌های استانی است ارجاع به این کارگروه‌ها خواهد شد و اگر اعتبار ویژه نیاز داشته باشد حتما بررسی خواهد شد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها