خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

پرهیز از اختلافات و حواشی موجب توسعه استان می گردد

جمالی پور گفت: پرهیز از اختلافات و شعارهای ضد هم و پرهیز از حواشی که موجب فاصله گیری مردم از دولت می شود باعث پیشرفت و توسعه استان می گردد.
کد خبر: ۹۲۴۸۵۲۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در سفر یک روزه به طارم سفلی قزوین و بازدید از معدن مس طارم که با حضور هیئت همراه و مسولان استانی برگزاری شد در دیدار با مردم منطقه طارم در مسجد روستای ماهین بیان کرد: امروز بین مجموعه خدمتگزاران در استان یکصدایی وجود دارد که این یکصدایی رفع مشکلات مردم منطقه و استان می باشد.

وی گفت: مردم از اختلافات خسته شده اند و به دنبال این هستند که خدمتگزاران ملت وقت خود را وقف خدمت به مردم و رفع مشکلات نمایند.

استاندار قزوین تبیین کرد: تحریم های ظالمانه و شرایط سخت کشور موجب افزایش مشکلات شده و با این حال با توجه به بودجه و اعتبارات موجود قطعا نمی توان ظرف مدت کوتاهی همه مشکلات را رفع نماییم اما قول می دهیم مشکلات را اولویت بندی کرده و با طرح مشکلات در شورای برنامه ریزی استان گام به گام این مشکلات را رفع نماییم.

این مسوول اذعان کرد: امیدواریم در این شرایط سخت با حفظ تعامل بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای مردم کشور باشیم چرا که ما امانت دار آرا مردم هستیم و دعای خیر مردم اعتباری برای دولت است. نمایندگان منتخب استان دغدغه مند مشکلات مرد هستند و با هم افزایی سعی در رفع مشکلات دارند و مطمئنا با توجه به این هم افزایی و تخصیص اعتبارات ملی می توانیم قدم های مثبتی در جهت توسعه استان برداریم

جمالی پور تصریح کرد: راه های روستایی استان مشکلات زیادی دارد و نیاز است با برنامه ریزی دقیق و ایجاد زیرساخت های مناسب سیستم راه های روستایی گسترش یابد.

وی در خاتمه گفت: پرهیز از اختلافات و شعارهای ضد هم و پرهیز از حواشی که موجب فاصله مردم از دولت می شود باعث پیشرفت و توسعه استان می گردد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها