خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

شهادت سردار سلیمانی، موج بیداری اسلامی در جهان شد

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: شهادت او ملت ایران و جهان را بیدار کرد چرا که او مرد خدا بود و به روایت امام کاظم(ع) که ذکر شد جامع عمل پوشید.
کد خبر: ۹۲۴۸۸۶۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در جمع رزمندگان تیپ 82 در مناطق عملیاتی شمالغرب یادمان سردار شهیدجعفرخانی، با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم(ع) بیان کرد: ایشان می فرماید علم مردم را در چهار نکته دیده ام. کسی که خدایش را هم از نظر علمی و هم از نظر عملی بشناسد. دوم اینکه بداند خداوند چه نعمت هایی به او داده، مصداق این سخن وضعیت امروز جهان است که به واسطه بیماری کرونا نعمت هایی مثل نماز های جماعت در مساجد، زیارت قبور مقدسه و عتبات عالیات که مردم نمی توانند از آن استفاده کنند برای مردم روشن شده است.

ویدر ادامه گفت: سوم اینکه بداند خداوند از آفرینش انسان چه هدفی داشته است و بر اساس نقشه راه خداوند عمل کند و چهارم چه چیزهایی دین را از ما می گیرد و به دنبال آن نرود که شامل لقمه حرام، گناهانی که از زبان انسان سر می زند و بسیاری امور ناهیه می باشد.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت او ملت ایران و جهان را بیدار کرد چرا که او مرد خدا بود و به روایت امام کاظم(ع) که ذکر شد جامع عمل پوشید.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به وضعیت داخلی آمریکا عنوان کرد: ما از آنچه که امروز بر ملت آمریکا می گذرد خوشحال نیستیم چرا که دشمنی ما با دولت آمریکاست. دولتی که به مردم ایران ظلم کرد و نتیجه تمام ظلم هوایی که بر مردم ایران و جهان روا داشته را امروز مشاهده می کند.

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها