خبرهای داغ:
دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین

جشن های زیرسایه خورشید محوری‌‏ترین برنامه دهه کرامت کشور

جباری گفت: جشن‌‎های مردمی زیر سایه خورشید پس از ۱۲ سال متوالی به اصلی ترین برنامه دهه کرامت کشور تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۱۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸

میلاد جباری دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: جشن‌‎های مردمی زیر سایه خورشید در این سال‎ها سنگ بنای مفهوم و حقیقتی به نام زیارت از راه دور و اتصال قلوب دلدادگان و عاشقان حضرت رضا(علیه السلام) به امام را از فرسنگ‌‎ها دورتر از مرقد شریف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را نهادینه کرده است.

 

وی گفت: والاترین رسالت کاروان های زیرسایه خورشید حضور در دورترین نقاط از مراکز استان‎ها و روستاهای صعب العبوری که مردم آن مناطق امکان سفر به مشهد و زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) را ندارند، است.

 

جباری اظهار کرد: شبکه جوانان رضوی از جنس تشکل های مردمی همکار موسسه جوانان آستان قدس رضوی در راستای ارائه الگوهای برتر و هویت بخش به جوان امروزی در سیره شهدا همچون شهید حمید سیاهکالی مرادی، با محوریت سبک زندگی رضوی ویژه زوجین، پویش مردمی پیوند فیروزه ای انجام خواهد داد.

 

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین عنوان کرد: در جهت تحکیم و تعالی خانواده و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی وجود نورانی امام هشتم، امسال اقدام به طراحی با محوریت پویش با عنوان پیوند فیروزه ای که سفره های عقد که با هزینه ای بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار تومان می باشد و بنا داریم زوج ها، شروع خود در ایام دهه کرامت را با فضای معنوی خادمان و پرچم حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جشن بگیرند.

 

گفتنی است طرح پیوند فیروزه ای با طراحی و اجرای سفره عقد در ایام دهه کرامت و بصورت رایگان در منازل زوجین انجام می شود که در این اقدام ویژه نیز زوجین در طرح زندگی به سبک رضوی هدیه بسته متبرک حضرت رضا علیه السلام هم تقدیم خواهد شد.

 

 شبکه جوانان رضوی قزوین بر مبنای معرفت افزایی و توسعه خدمت رسانی اجتماعی آمادگی پشتیبانی مشاوره تخصصی و کارگاه های آموزشی خانواده در طی سال برای زوجین را هم در نظر گرفته است و در این راستا زوجین می توانند جهت درخواست طراحی و اجرای سفره عقد با شماره ۰۹۱۰۹۵۹۷۱۲۳ تماس حاصل نمایند.

 

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها