فروتن در نشست سیاسی:

برای رسیدن به شناخت ها باید مطالعه و جستجو کرد

نشست سیاسی با سخنرانی "فروتن" مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد در حوزه زینبیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۹۷۱۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: نشست سیاسی با سخنرانی "فروتن" مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد در حوزه زینبیه برگزار شد.
در این نشست که با حضور فرماندهان پایگاه‌های حوزه زینبیه و با در نظر گرفتن فاصله اجتماعی و مسائل بهداشتی برگزار شد " فروتن" ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت شیخ الائمه رئیس مکتب شیعه امام جعفر صادق حدیثی از این امام بزرگ نقل کرد که امام صادق (ع) می‌فرمایند: سه چیز از علامات مومن است: شناختن خدا شناختن دوستان و دشمنان خدا.

وی ادامه داد: برای رسیدن به شناخت‌ها باید مطالعه و جستجو کرد برای شناخت دوستان و دشمنان خدا از ظاهر قضاوت نکرد همان طور که این چند روز در فضای مجازی عکس محمود موسوی مجد جاسوس به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه (موساد) وصل بود و  محل تردد و اسکان سردار شهید سلیمانی و برخی فرماندهان و مستشاران نظامی ایران را در قبال دریافت پول، به سرویس‌های اطلاعاتی می‌داد.
فروتن خاطر نشان کرد: چهره‌ی موجه و معصوم این جاسوس را همه دیدیم این فرد نه نظامی هست نه سپاهی و بسیجی بلکه او در سوریه بزرگ شده در سوریه با برخی مستشاران ایرانی ارتباط می‌گیرد و به عنوان راننده مشغول به کارمی شود و در پوشش راننده اطلاعاتی را که به‌دست می‌آورد به سرویس اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا می‌فروخت. دوست و دشمن را نمیشود از ظاهر شخص تشخیص داد.
ارسال نظرات