خبرهای داغ:
استاندار قزوین

دوخطه شدن راه آهن قزوین، موجب کاهش ترافیک ترددی می شود

استاندار قزوین گفت: با دو خطه شدن این راه آهن ترافیک ترددی کاهش می یابد و راه اندازی آن جهت گسترش راه آهن قزوین بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۲۴۹۸۳۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در آئین افتتاح خط دوم راه آهن قزوین کرج که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و مسوولان کشوری و استانی در محل راه آهن قزوین برگزار شد بیان کرد: امیدواریم با تلاش و همفکری هم بتوانیم سطح خدمات رسانی را در استان ارتقا دهیم.

وی گفت: راه آهن قزوین برای متصل شدن به زنجان به طول ۶۳ کیلومتر در دستور کار قرار دارد که اکنون به علت وجود معارض در تاکستان بلاتکلیف مانده است.

استاندار قزوین اظهار کرد: پیگیر ریل باس های قزوین به تهران با سرعت بیش از ۱۵۰ کیلومتر هستیم که با اجرای این امر بخش زیادی از تردد مردم قزوین انجام می شود.

جمالی پور عنوان کرد: خط راه آهن قزوین کرج تنها اقدام برای این استان نیست و کمربندی راه آهن آبیک به تهران و سپس قم نیز در دستور کار قرار دارد و می‌تواند کریدور شمال و جنوب را تکمیل کند.

وی افزود: با دو خطه شدن این راه آهن ترافیک ترددی کاهش می یابد و راه اندازی آن برای گسترش راه آهن نیز بسیار مهم است.

مدیر ارشد اجرایی استان تصریح کرد: در استان ظرفیت بزرگی وجود داشته و نمایندگان همکاری بسیار خوبی دارند و از جنس مردم بوده و همچنین مسوولان استان جهت رفع مشکلات مردم در تلاش هستند.

جمالی پور اضافه کرد: در سایه تعامل می توان کارهای بزرگی انجام داد. شرایط سختی در کشور وجود دارد و با توجه به اعتبارات و بودجه با شرایط ویژه، فقط در سایه همدلی و تعامل و اولویت بندی مشکلات می توان آنها را بررسی و رفع کرد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار