مسئول فرهنگی ناحیه مرکزی یزد:

بی تفاوتی به چادر باعث بی تفاوتی و بی غیرتی نسبت به خانواده،نوامیس و کشور می‌شود

مسئول فرهنگی ناحیه مرکزی یزد اظهار داشت: بی تفاوتی به چادر باعث بی تفاوتی به سایر چیز‌ها و بی غیرتی نسبت به خانواده، نوامیس و کشور می‌شود. تجاوز داعش به نوامیس در خانواده‌های مورد تهاجم به خاطر بی اعتنایی به چادر است.
کد خبر: ۹۲۵۰۵۲۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ نشست مسئولین فرهنگی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با محوریت ابلاغ و توجیه برنامه‌های سال ۹۹ برگزار گردید.
"محجوب"در این نشست در تشریح برنامه ریزی‌های دشمن در زمینه فرهنگی و چادر به عنوان حجاب برتر به بیان مطالبی درباره سیرهجمه فرهنگی دشمن در ایران از سال ۱۳۷۶ و بحث مدلینگ پرداخت.
وی با تصریح تبلیغات و فعالیت‌های فرهنگی دشمن از قبیل: قمه زنی، تکفیر ایت الله بحجت توسط جریان شیرازی و راه اندازی وهابیت، النصره، جبهه‌های شام و فتوحات المان افزود: حجم زیادی از نظامی گری هرگز نمی‌تواند پرسه‌ای که به وسیله فرهنگ اتفاق می‌افتد را رقم بزند.
مسئول فرهنگی ناحیه مرکزی یزد با اشاره برانجام روشنگری مادران شهدایی همچون شهید محمد خانی و مهدی نوروزی در زمان تدفین شهدای خود با الگو برداری از حضرت زینب س. اذعان داشت:ما غیرت و دفاع از دین را از مادران خود اموخته ایم و دفاع از ناموس، همان دفاع از وطن است.
وی در تصریح علت اینکه دشمن مرتب چادر را هدف قرار میدهد اذعان داشت:بی تفاوتی به چادر باعث بی تفاوتی به سایر چیز‌ها و بی غیرتی نسبت به خانواده، نوامیس و کشور می‌شود. تجاوز داعش به نوامیس در خانواده‌های مورد تهاجم به خاطر بی اعتنایی به چادر است. فرزندی سرباز امام زمان عج می‌شود که زیر چادر و با عقاید مذهبی بزرگ شود.
این مقام مسئول ضمن اشاره به جنگ و عملیات روانی دشمن و ترویج بی تفاوتی به مسئله حجاب؛ و نمود ان در بافت و سایر اتفاقات شهر یزد در تشریح اهمیت انجام کار فرهنگی خاطر نشان کرد:با اعتقاد قلبی به انجام کار فرهنگی نیت خالص حاصل شده و با نیت قرب الی الله نتیجه حاصل خواهد شد.
وی در اخر به تشریح و توجیه برنامه‌های ابلاغی سال ۱۳۹۹ پرداخت.
ارسال نظرات