خبرهای داغ:
مسئول جشنواره مردمی کرامت در چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری جشنواره کرامت در سه بخش مجازی با صدها هدیه متبرک

جشنواره مردمی کرامت در سه بخش فدای دخترم، حدیث کرامت و آذین بندی با صدها هدیه متبرک از آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۵۰۶۲۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسعود مردانی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن دهه کرامت و سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، گفت: به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا، برنامه های گرامیداشت دهه کرامت و جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر به صورت رسانه ای و در فضای مجازی برگزار می شود.

مردانی از سه برنامه ویژه دهه کرامت و میلاد کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خبر داد و افزود: فدای دخترم، مسابقه حدیث کرامت و آذین‌بندی شهرها و اماکن و منازل از محورهای این جشنواره مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و محبان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام که علاقه مند به شرکت در این جشنواره معنوی هستند می توانند از طریق ورود به پایگاه اینترنتی keramat.amfm.ir در مسابقه های سه گانه ی جشنواره مردمی شرکت کنند.

مسئول جشنواره مردمی‌ کرامت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در استان چهارمحال و بختیاری افزود:  بخش" فدای دخترم" از جشنواره کرامت، در راستای تکریم دختران با هدف تبیین جایگاه دختران در دین و جامعه دینی برای هویت بخشی به جامعه مخاطبین طراحی شده و قرار است در آینده به یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های دخترانه در جهان اسلام تبدیل شود.

وی گفت: برای رسیدن به این هدف لازم است به‌صورت هم‌زمان درصدها و بلکه هزاران پایگاه خودجوش مردمی در ایران و سراسر جهان این جشن برپا شود. فرقی نمی‌کند یک خانواده در خانه خود برای تکریم دختر خودشان جشن می‌گیرند یا یک مسجد یا حسینیه یا اعتاب امامزادگان و مصلا بزرگ شهر یا مرکز اسلامی و سفارت‌خانه کشورهای دیگر… مهم این است که عصر میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها رأس ساعت 18 این جشن عمومی برپا شود.

مردانی افزود: در جشن‌های خانگی منزل خود را تزئین کنید و روی بنر یا مقوا یا پارچه برای دخترتان یک جمله بنویسید که با عبارت «فدای دخترم» شروع شود. کیک تهیه کنید و به دختران خود کادو بدهید و  تنها از تزئین خود عکس بگیرید و لطفاً تنها از تزئینات مراسم خود فیلم و عکس (افقی) تهیه کنید و ضمن انتشار در فضای مجازی با هشتگ #فدای_دخترم آن را جداگانه برای دبیرخانه جشنواره مردمی کرامت ارسال نمایید.

وی در تشریح بخش آذین‌بندی نیز گفت: لازم است با آذین‌بندی جلوی درب منزل، مسجد محل، و کوچه‌ها و خیابان‌ها همه را در این جشن و سرور همراه کنیم. از آذین‌بندی‌ها و پارچه نوشته یا بنرهای تبریک که به این مناسبت نصب می‌کنید عکس بگیرید و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنید.

مسئول جشنواره مردمی کرامت در استان چهارمحال و بختیاری گفت: علاقه مندان می توانند با شرکت در مسابقه حدیث کرامت  که برای تمام اعضای خانواده ایرانی طراحی شده، برنده صدها هدیه متبرک آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها السلام شوند.

وی افزود: این قسمت از جشنواره شامل؛ بخش های کودک؛ نوجوان، عمومی است و علاقه مندان می توانند ضمن دانلود اپلیکیشن، کتاب و شرکت در مسابقه می توانند یکی ازبرندگان صدها هدیه متبرک آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار