خبرهای داغ:
مسئول دفتربسیج خواهران سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج»:

بزرگ‌ترین رسالت جشن‌های دهه کرامت آشنایی جامعه با حقایق سیره رضوی است

مسئول دفتربسیج خواهران سپاه ناحیه همدان با تأکید بر ترویج سبک زندگی و سیره ائمه(ع) در جامعه گفت: بزرگ‌ترین رسالت جشن‌های دهه کرامت آشنایی جامعه با حقایق سیره رضوی است.
کد خبر: ۹۲۵۰۹۷۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

بزرگ‌ترین رسالت جشن‌های دهه کرامت آشنایی جامعه با حقایق سیره رضوی استمریم رزجی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه کرامت اظهار داشت: برنامه‌های دهه کرامت سوم تیر ماه همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز و تا 13 تیر ماه سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

وی با تأکید بر ترویج سبک زندگی و سیره ائمه(ع) در جامعه گفت: بزرگ‌ترین رسالت جشن‌های دهه کرامت آشنایی جامعه با حقایق سیره رضوی است.

مسئول دفتربسیج خواهران سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: با جشن‌های دهه کرامت باید نشان داد که فرح و شادمانی می‌تواند مبتنی بر آموزه‌های دینی در جامعه شکل بگیرد و در چهارچوب ارزش‌های دینی شادمانی و نشاط را برای جامعه به ویژه جوانان به ارمغان آورد.

وی افزود:جشن‌های دهه کرامت فرصت مغتنمی برای گسترش و ترویج روحیه نشاط و شادمانی اسلامی در جامعه و جوانان است.

رزجی گفت: نباید تصور کرد که نشاط جوانان تنها محدود به شادی‌های ناسالم و الهام گرفته از فرهنگ غربی است بلکه بسیاری از نشاط و شادمانی در دین و اسلام وجود دارد و این برعهده مسئولان است که آنها را به جامعه معرفی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار