خبرهای داغ:
استاندار قزوین

بزرگترین معدن مس کشور به زودی در طارم قزوین افتتاح می‌شود

استاندار قزوین گفت: ظرفیت‌های بی بدیل استان در حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری اگر به ثروت تبدیل شود می‌تواند کمک بسیار بزرگی به اقتصاد کشور کند.
کد خبر: ۹۲۵۱۷۹۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قروین، هدایت الله جمالی پور در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان قزوین، بیان کرد: قزوین از استان‌های با تاریخ بسیار درخشان بوده و علاوه بر یک دوره پایتختی همیشه مورد توجه حکومت‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: این استان همیشه در اقتصاد کشور یک پای کار بوده و چون جاده ابریشم از این استان می‌گذشته، ظرفیت‌های بی بدیلی را در آن ایجاد کرده است.

جمالی پور گفت: این ظرفیت‌های بی بدیل در حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری اگر به ثروت تبدیل شود می‌تواند کمک بسیار بزرگی به اقتصاد کشور کند.

استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش معدن عنوان کرد: بزرگترین معدن مس کشور به زودی در طارم قزوین افتتاح می‌شود و در کنار آن معادن دیگر داریم که با بهره برداری از آنها ظرفیت‌های بی‌بدیلی به کشور افزوده می‌شود.

جمالی پور گفت: این استان در صنایع تولیدی نیز ظرفیت‌های زیادی دارد و اولین شهرک صنعتی کشور با نام البرز در قزوین شکل گرفته است و باید برای حل مشکلات این شهرک تلاش کنیم.

این مسوول با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش کشاورزی، افزود: متاسفانه در این حوزه در بخش صنایع تبدیلی ضعف جدی داریم و باید برای رفع آنها و اعتلای صنعت گردشگری استان برنامه ریزی کنیم.

در ادامه این مراسم از صنعتگران و تولیدکننگان برتر استان با اهدای لوح تقدیر شد.

1010/پ۲۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها