خبرهای داغ:
رییس دامپزشکی اسدآباد خواستار شد

لزوم حمایت مجموعه قضایی اسدآباد برای انتقال کشتار دام‌های روستایی به کشتارگاه صنعتی

رییس دامپزشکی اسدآباد گفت: در راستای جلوگیری از بیماری‌های مشترک و ایجاد مشکلات بهداشتی برای روستاییان، خواستار حمایت مجموعه قضایی شهرستان برای انتقال کشتار دام‌های روستایی به کشتارگاه صنعتی هستیم.
کد خبر: ۹۲۵۲۲۲۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹

لزوم حمایت مجموعه قضایی اسدآباد برای انتقال کشتار دام‌های روستایی به کشتارگاه صنعتیبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، عادل بصیری، رییس دامپزشکی اسدآباد در دیدار با روسای دادگستری و دادستان اسدآباد به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به حمایت‌های دادگستری و دادستان شهرستان و سرعت عمل در رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی از سوی دامپزشکی اظهار داشت: این حمایت‌ها در واقع حمایت از مردم فهیم بوده و بدون حمایت مجموعه قضایی و برخوردهای قانونی که با متخلفین بهداشتی انجام می‌دهند، نمی‌توانیم در راستای تامین بهداشت و سلامت جامعه اقدام موثری انجام دهیم.

وی گفت: در راستای جلوگیری از بیماری‌های مشترک و ایجاد مشکلات بهداشتی برای روستاییان، خواستار حمایت مجموعه قضایی شهرستان برای انتقال کشتار دام‌های روستایی به کشتارگاه صنعتی هستیم.

رییس دادگستری اسدآباد نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای کمک به حل مشکلات بهداشتی و معیشتی مردم گفت: امید است بتوانیم خدمتگزار صدیق برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

میرزایی، افزود: فعالیت‌های دامپزشکی در حوزه تامین و تضمین سلامت و بهداشت عمومی جامعه تاثیرگذار بوده و مجموعه دادگستری در تمام جوانب آمادگی کامل برای همکاری همه جانبه با اداره دامپزشکی شهرستان را دارد.

دادستان اسدآباد نیز در این دیدارگفت: شهید بهشتی یک خصیصه همگانی داشت که اختصاص به یک قوه ندارد و متعلق به همه بود.

سلطانی متهور همچنین از آمادگی دستگاه قضایی برای همکاری با دامپزشکی در حل مشکلات خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار