خبرهای داغ:
همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

طبخ هزار و ۲۰۰ پرس غذا برای نیازمندان در قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: همزمان با دهه کرامت یکی از خیران هزار و ۲۰۰ غذای گرم برای نیازمندان در قزوین طبخ و توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۳۸۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهرعلی حق گویان بیان کرد: نیکوکاری یک کار و اقدام فرهنگی است که در لحظه به لحظه زندگی ما جریان دارد.

وی ادامه داد: نیکوکاری ریشه در فطرت انسانی و فرهنگ ایرانی ، اسلامی ما دارد و در مناسبت های مختلف نیز جریانش با آن زمان همراه شده و استمرار می یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از همین رو در دهه کرامت نیز که اقشار مختلف مردم نیکوکار با کمک های خود در مسیر کمک به نیازمندان گام برمی دارند و کمک های خود را به محرومان اهداء می کنند.

وی افزود: چند تن از خیرین و نیکوکاران همزمان با دهه کرامت اقلام و مواد غذایی هزار و ۲۰۰ پرس غذا به این نهاد اهداء کردند که در آشپزخانه مهدوی طبخ و میان نیازمندان توزیع شد.

حق گویان خاطرنشان کرد: آشپزخانه مهدوی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای کمک مومنانه به نیازمندان و افراد آسیب دیده از شرایط بیماری کرونا و اجرای رزمایش "همدلی برای ایران همدل" راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت مردم در اقصی نقاط استان آشپزخانه های مختلفی برای طبخ غذای گرم و اهدا به نیازمندان در ماه مبارک رمضان، راه اندازی شد که علیرغم برنامه ریزی برای راه اندازی ۵۲ اشپزخانه ، تعداد آشپزخانه ها به ۷۳ مورد رسیده و بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و سبد غذایی هم بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: اطعام نیازمندان ، تنها محدود به ایام ماه مبارک رمضان نیست و تحلیل کمک های مردمی نشان می دهد این موضع تاکنون ۷۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد داشته است .

وی اعلام کرد: طی سال ۹۸ مجموع عملکرد اطعام بیش از شش ۶ میلیارد و ۵۶۲ میلیون تومان بوده که در سه ماهه سال جاری این رقم به بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان رسیده است.

عنوان کرد: کار امدادرسانی به نیازمندان تا زمانی که مشکل تأمین معیشت و گذران زندگی برای برخی از افراد وجود دارد، استمرار داشته و تلاش می کنیم از فرصت های مختلف خدمت رسانی به مددجویان برای ارتقای زندگی آنها استفاده کنیم.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و یا از طریق کد دستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار