نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

ماهیت اصلی آمریکا فتنه گری برای چپاول و غارت کشورها است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: رفتارهای آمریکا نشان از این دارد که این رژیم هیچ گونه حد و مرزی برای حقوق بشر قائل نیست و برای رسیدن به منفعت های خود دست به هر اقدامی می زند.
کد خبر: ۹۲۵۳۲۴۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکائی گفت: آمریکا بزرگترین حامی تروریست در جهان است که جنایت ها و حمایت های آنها از تروریست ها امروز برای همه نمایان شده است.

وی افزود: جنایاتی که امروز در گوشه و کنار دنیا علیه بشریت انجام می شود ریشه آن به آمریکائی ها متصل است و آنقدر که آمریکا در جنایت علیه بشریت نقش دارند هیچ کشوری به این اندازه نقش ندارد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس اظهار داشت: امروز بزرگترین تروریست قرن در دنیا رژیم صهیونیستی است که با حمایت های آمریکا جنایت ها و کودک کشی ها را در منطقه انجام می دهد.

وی با بیان اینکه اسنادی که در سال های گذشته به دست آمده به وضوح نشان می دهد جریان تکفیری داعش پشتوانه آن دولت آمریکا است،گفت: اگر امروز عربستان صعودی به خود جرات می دهد در یمن کشتار و جنایت انجام دهد به پشتوانه آمریکائی ها است.

آصفری با اشاره به حوادث داخلی امروز آمریکا بیان کرد: هفته حقوق بشر آمریکائی ها را در حالی سپری می کنیم که امروز شاهد جنایت های پلیس آمریکا علیه مردم خود این کشور هستیم و اقدامات آنها با برخورد تبعیض نژادی به وضوح ماهیت خائنانه آنها برای همه مشخص شد.

وی با بیان اینکه امروز اگر فتنه گری هایی در سوریه و عراق مشاهده می کنیم ریشه آن از حمایت های آمریکائی است،گفت: ماهیت اصلی آمریکا فتنه گری برای چپاول و غارت کشورها است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در این خصوص تصریح کرد: رفتارهای آمریکا نشان از این دارد که این رژیم هیچ گونه حد و مرزی برای حقوق بشر قائل نیست و برای رسیدن به منفعت های خود دست به هر اقدامی می زند.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی افتخار این را دارد که پرچم حقوق بشر در دنیا را در دست دارد،افزود: ایران از سالیان دور با منشور کوروش و در انقلاب اسلامی با قانون اساسی همواره مدافع حقوق بشر بوده و آن را به طور عملیاتی به دنیا نشان داده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به حفظ کرامت ادیان و مذاهب در جمهوری اسلامی گفت: در انقلاب اسلامی علیرغم اینکه دارای حکومت اسلامی هستیم اما در مجلس شورای اسلامی برای سایر ادیان و مذاهب احترام قائل هستیم و نمایندگان زرتشتیان،یهودیان،کلیمیان در مجلس حضور دارند.

وی با بیان اینکه در زندان های ایران برای کسانی که تمکن مالی ندارند نظام اسلامی خود برای آنها وکیل تهیه می کند و از حقوق آنها دفاع می کند،گفت: این در حالی است که در عربستان سعودی شهروندان خود و کشورهای دیگر را بدون جلسه دادگاه محاکمه و گردن می زنند و هیچ کس هم علیه آنها صدای اعتراضی علیه جنایات عربستان بلند نمی کند.

آصفری در پایان خاطر نشان کرد: در این ایام که مصادف با دهه کرامت می باشد افتخار می کنیم که پرچم دار مبارزه با تروریسم برای حفظ کرامت و عزت انسانها و بشریت هستیم و جمهوری اسلامی برای حفظ کرامت انسان ها از هر تلاشی فروگذار نمی کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات