خبرهای داغ:
استاندار قزوین

از مدیری که به نفع مردم ریسک کرده حمایت می کنم

استاندار قزوین گفت: از مدیری که به نفع مردم و در قالب قانون ریسک کرده حمایت می کنم و اجازه نمی دهم دچار مشکل شود.
کد خبر: ۹۲۵۳۵۱۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار و با حضور مسوولان استانی و مدیران واحد‌های تولیدی در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

هدایت اله جمالی پور در این جلسه ضمن تبریک هفته کرامت و هفته قضا بیان کرد: یاد و خاطره دکتر بهشتی که امروز خلأ وجودی وی احساس می شود را گرامی می داریم.

وی گفت: امیدواریم به همت تولیدگران و حمایت مدیران، از پیچ سختی که در مسیر موفقیت کشور قرار گرفته پیروز باشیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: مشی ما در ستاد رفع موانع تولید این است که ابتدا واحد‌های مشکل دار را رصد کرده و پس از بازدید، در ستاد رفع موانع مشکلات آنها مطرح و برای رفع آن مصوباتی ایجاد می شود و گاها برخی مشکلات را از طریق تهران رفع می کنیم.

جمالی پور با اشاره به وجود برخی واحد‌های تولید مشکل دار در استان عنوان کرد: به غیر از واحد تولیدی کنتور سازی واحدی که دچار چالش باشد نداشتیم و با پیگیری های انجام شده و با مساعدت دستگاه ها، واحد‌های مشکل دار به چرخه تولید بازگشتند تا دچار چالش نشوند.

وی افزود: همه مدیران می دانند وظیفه اصلی آنها حمایت از تولید است و امسال با توجه به رهنمون سال، باید بسترهای تولید را طوری تنظیم کنیم که در استان جهش تولید ایجاد شود و با همراهی و اعتمادسازی در بخش تولید بتوانیم ایجاد اشتغال کرده و از روند رو به رشد نیروی انسانی حمایت کنیم تا علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای جهانی نیز نمایان شوند.

مدیر ارشد اجرایی استان تصریح کرد: کشور ما پرظرفیت است و اگر قرار باشد در دنیا از کشورهای دارای ظرفیت اسمی برده شود ایران جزو ده کشور برتر جهان است.

وی اضافه کرد: کارهای بزرگی در سدسازی، تولید، کشاورزی انجام شده و دشمن طوری برعلیه ما عمل می کند که گویا کاری انجام نشده و گاها در فضای عمومی ما نیز کوتاهی کرده و همین کوتاهی کردن در بیان خدمات دولت، بر شدت تلاش دشمن افزوده است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: باید پیشرفت های کشور برای مردم بیان شود. دشمن همه ظرفیت خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه بسیج کرده است. امروز عبارت مجاهد، مبارز، سرباز برازنده تولیدگر است چرا که مانند یک پاسدار از تولید و حوزه تولید و توسعه حمایت می کند.

جمالی پور گفت: باید حامی تولید کننده باشیم. پیروزی تولیدگر باعث افتخار ماست. مدیر باید ریسک پذیر باشد.
کسی که امروز مدیرکل است باید ریسک کند از مدیری که به نفع مردم و در قالب قانون ریسک کرده حمایت می کنم و اجازه نمی دهم دچار مشکل شود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها