بیانیه بسیج جامعه زنان ایلام در رابطه با هفته حجاب و عفاف

دشمن از تمامی فرصت های حقیقی و مجازی برای تخریب حیاء و عفت بهره می برد

از مسئولین نهادها، سازمان ها اعم از لشکری و کشوری و خصوصا دادستان دادخواه و عدالت گستره ایلام خواهشمندیم با حکمت و تدبر ضمن برخورد با مطربان دورگرد در هسته مرکزی شهر از عواقب و آثار مخرب و جبران ناپذیر این چنین وقایع تلخ و بی شرمانه جلوگیری به عمل آید.
کد خبر: ۹۲۵۴۸۰۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، در ابتدای این بیانیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) آمده است ؛ حجاب ، وقار است، متانت است، ارزشگذاری زن است. سنگین شدن کفه آبرو و احترام اوست. این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام بخاطر مسأله حجاب تشکر کرد.این جزء نعمت های الهی است زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم گشود و ثابت کرد که می توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود ودر عین حال در متن و مرکز بود، می توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه های سیاسی و اجتماعی نیز سنگر سازی های جدیدی کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.  مقام معظم رهبری ( دامت برکاته)

       در این بیانیه ضمن اشاره به وقایع تاریخی و اقدامات طاغوت رضاخانی  در رابطه با کشف حجاب ، آمده است ؛موسس بی سواد و خشک مغز پهلوی با اجرای «طرح خفت بار کشف حجاب  تلاش نمود تا هویت ملی – مذهبی  زن مسلمان ایرانی را از او بگیرد. ». از این رو در تیرماه 1314 شاهد دو حرکت تاریخی شد . اول ؛ تجمع هزاران تن از مردم غیور و عفیف برای « نه به پوشش رضاخانی» و « مطالبه پوشش فاخر ایرانی_ اسلامی» دوم؛ کشتار حدود 1700 نفر از هموطنان مظلوم ما توسط عوامل رژیم دست نشانده  و مستبد رضا شاه در مسجد گوهرشاد به جرم دفاع از پوشش ملی و دینی خویش .

        در این بیانیه با اشاره به تلاش دشمن در جهت تخریب پوشش اسلامی ایرانی ، آمده است ؛امروز نیز دشمنان انسان و انسانیت ، برای سوداگری رذیلانه و لذت جویی حیوانی از ریحانه ی آفرینش ( زن) مزدورانه تر و خوفناکتر از رضا شاه ، در تلاش اند پوشش اسلامی _ ایرانی را مخالف با آزادی زن معرفی کنند تا به اغراض مورد پسند خود برسند. حال که دُّر گرانمایه عفت زنان و غیرت مردان ایرانی در تیررس بدخواهانه شیاد قرار دارد و بی وفقه تلاش می کنند تا از طریق ترویج فحشا زمینه سقوط و انحطاط جامعه ایرانی را فراهم نمایند و از تمامی فرصت های حقیقی و مجازی برای تخریب ناموس، شرف ، حیاء و عفت بهره می برد و با عناوین جذاب و فریبنده به چیزی جز نابودی کیان خانواده و لگد مال شدن شخصیت و کرامت زن نمی اندیشند و به ترویج فرهنگ برهنگی و اباحه گری و مبارزه با گوهر ناب حجاب و عفاف خصوصا در میان نسل جوان و زنان و دختران ما می پردازند.

        در پایان ، بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومین(ع) استان ایلام با اشاره به فضای حجاب و عفاف در شهر ایلام خواستار توجه بیشتر مسئولین شده و آورده است ؛بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومین(ع) استان ایلام افتخار دارد ، که در پای علم اهل بیت عصمت و طهارت خادمی کرده و در ذیل عنایت سرور بانوان اهل بهشت و اسوه و الگوی عفاف و حجاب حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و تحت زعامت مولا و رهبرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسیر پاسداری از ارزشهای اسلام و انقلاب و ترویج روز افزون حجاب و عفاف در جامعه گام برداشته و عاملان و مزدوران داخلی و ایادی استکبار مروج بی عفتی و بی حیایی در سطح جامعه و صحنه های منافی عفت و حیا که چند روز گذشته ( رقصیدن زنی در مرکز اصلی شهرایلام ) را شدیدا محکوم کرده و اعلام می داردو از مسئولین نهادها، سازمان ها اعم از لشکری و کشوری و خصوصا دادستان دادخواه و عدالت گستره ایلام خواهشمندیم با حکمت و تدبر ضمن برخورد با مطربان دورگرد در هسته مرکزی شهر از عواقب و آثار مخرب و جبران ناپذیر این چنین وقایع تلخ و بی شرمانه جلوگیری به عمل آید. امیداست که فرامین رهبر معظم انقلاب همواره چراغ راه متولیان و مسئولین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب قرار بگیرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار