خبرهای داغ:
در بیانیۀ سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان آمده است:

ضرورت نهادینه‌سازی و اجرای قوانین جامع مبتنی بر ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه

در بیانیۀ سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان آمده است: ضمن هماهنگی با نهادها و ارگان‌های ذیربط، مجدانه از شورای انقلاب فرهنگی درخواست نهادینه‌سازی و اجرایی نمودن قوانین جامع مبتنی بر ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب با رعایت پروتکل‌های سلامت و امنیت روانی جامعه داریم.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۸۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

ضرورت نهادینه‌سازی و اجرای قوانین جامع مبتنی بر ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: روز ملی عفاف و حجاب ، یادگار مبارزات غیرتمندانی است که ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴ در صحن مسجد گوهرشاد، قیامی خونین و حماسه‌ساز را بر صفحه تاریخ ایران اسلامی رقم زدند. روزگاری بود که رضاخان پهلوی، رهاورد سرزمین ترکیه را با کلاه شاپو برای مردان و کشف حجاب از زنان مسلمان کشورمان و لباس روحانیت  به ارمغان آورده بود. او با فرنگ‌زدگی قلدرمآبانه، نخست غیرت مردان و سپس عفت زنان را بر اساس نقشۀ خبیثانۀ دشمنان نشانه گرفت غافل از اینکه مدافعان حریم حیا و غیرت، در هرعصر و زمانی قامت برافراشته و در راه تعالی ارزش‌های ایران اسلامی دست از مبارزه بر نمی‌دارند. و امروز هم می‌بینیم که دشمنان قسم خوردۀ تمدن اسلامی، با شبیخون‌های فرهنگی متوالی به دنبال تکرار حادثۀ مسجد گوهرشاد هستند اما این بار با سیاست قورباغۀ آب پز و الگوپذیری از فوکویاما.

ماهواره، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، مغز مردان و زنان مان را با برنامه سازی دین گریز و نهایتا" دین ستیز ، به اسارت درآورده است ولی قلب ملت ما به عشق ولایت و مکتب شهادت، تپنده‌تر از هر زمان، خونابۀ معرفت و بصیرت را در رگ‌های جامعه جاری و ساری می‌سازد.

 اینک سبزپوشان سپاه انصارالحسین(ع) همدان، ضمن هماهنگی با نهادها و ارگان‌های ذیربط، مجدانه از شورای انقلاب فرهنگی درخواست نهادینه‌سازی و اجرایی نمودن قوانین جامع مبتنی بر ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب با رعایت پروتکل‌های سلامت و امنیت روانی جامعه داریم و نیز مصرانه از مراجع ذیربط در قوای سه گانه و دستگاه‌های متولی فرهنگی در وزارتخانه‌های مربوطه تقاضامندیم با قانونگذاری قضائی قابل تکریم مخاطبین، ایجاد شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پاک، نظارت جدی برتولید و پخش سریال و فیلم‌های سینمایی خانوادگی و تولید فیلم‌هایی به دور از عاشقانه‌های بنیان افکن و تقابل با شبکه‌های حیازدا، مهم‌ترین خواسته‌های ارتش 20 میلیونی بسیج و سپاه را محقق نمایند تا این نهاد مقدس هم در احیای فریضۀ امر به معروف و نهی از منکر، اعتلاء بخشی مؤثر ایفا نماید.

در انتها از جوانان، دختران و زنان نخبه و فرهیختگان دانشگاهی ایران مقتدر خواستاریم برای تعالی ارزش‌های والای انسانی و اسلامی با رعایت حریم و پوشش مرد و زن مسلمان ایرانی بار دیگر هویت ملی و دینی خود را به جهان منتظر مهدویت، اثبات نمایند و نیز اهالی رسانه و اندیشمندان این عرصه هم بتوانند مرداب مجازی موجود را از آلودگی و لوث خائنانۀ جبهۀ مقابل و همیاران آنان در داخل میهن، تحت زعامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی و ارشادات معظم له در این راستا به اقیانوسی زلال و هستی بخش،تحول ببخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار