به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ؛

همایش "عفاف و حجاب" برگزار شد

به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ؛ همایش "عفاف و حجاب" برگزار شد./ گزارش تصویری
کد خبر: ۹۲۵۶۲۱۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
همایش

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، همایش "عفاف و حجاب" به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با استقبال پرشور بانوان شاغل در این سپاه برگزار شد.

در ابتدای این همایش پس از قرائت کلام الله مجید، حجت الاسلام نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و تبریک هفته عفاف و حجاب، پیرامون مسئله حجاب و عفاف از منظر قرآن و اسلام مطالبی را عرضه داشت و در پایان سخن، بر لزوم اجرایی شدن قوانین عفاف و حجاب تاکید کرد. 

همایش

در ادامه این همایش، کلیپ ضبط شده سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران پیرامون ضرورت حجاب در جامعه اسلامی برای بانوان پخش شد. 

در پایان این مراسم ضمن مدیحه سرایی مداح اهل بیت در وصف حضرت زهرا (س) و منزلت مقوله حجاب و عفاف، هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد. 

همایش

گفتنی است، این مراسم هر ساله با حضور چند صد نفره و انبوه کلیه بانوان شاغل در ستاد و رده های سپاه تهران بزرگ به صورت متمرکز در سالن شهید رشادی این سپاه برگزار می شد ولیکن امسال بدلیل بروز بیماری کرونا و رعایت پروتوکل های بهداشتی، این همایش با حفظ فاصله اجتماعی، بصورت مجزا در هر رده ی مقاومت بسیج برگزار شد.     

همایش
همایش
همایش
همایش
همایش

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار