مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) در گفت‌وگو با «بسیج »؛

حجاب و عفاف از مهمترین مشخصات زنان فاطمی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) گفت: برخی گمان غلط نکنند که تنها زیبایی ظاهر است که زنان باید بدنبال آن باشند، اگر کسی به کمال زیبایی ظاهر رسید یعنی به کمال زن بودنش رسیده است.
کد خبر: ۹۲۵۶۳۶۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام رجبی در گفت و گو با خبرنگار بسیج با بیان اهمیت حجاب باطن در افراد، اظهار داشت: عفت و حیا زن است که به او زیبایی می بخشد، این مهمترین ویژگی یک زن است.

حجاب و عفاف از مهمترین مشخصات زنان فاطمی است

وی با اشاره به آیات قرآن در ارتباط با حجاب، افزود: زن نباید زینت خود را ظاهر سازد، در واقع این اجبار کردن فقط برای محفوظ ماندن خود زن است.

رجبی با اشاره به اشتغال زنان در جوامع، ابراز کرد: خیلی خوب است زنان در اداره کشور  نقش پررنگی دارند اما نباید به هر قیمتی زنان در جامعه ورود کنند بلکه باید بدانند حجاب یک زن اصل است اما اشتغال در جامعه فرع، نباید اصل را فدای فرع کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) در پایان ضمن تبریک و تسلیت خدمت امام زمان (عج) و تمام ملت ایران به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم "ابراهیم اسمی"، خاطر نشان کرد:  شهدا همگی رفتند تا زنان ما در کمال امنیت بتوانند حجاب خود را حفظ کنند، این یعنی ارزش رعایت عفت و حجاب برای زنان چه قدر زیاد است که این همه خون شهدای پاک به خاطر آن ریخته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار