خبرهای داغ:
روابط عمومی اتاق اصناف اسدآباد:

برپاکنندگان مراسمات ختم و عروسی بازداشت می‌شوند

روابط عمومی اتاق اصناف اسدآباد با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد به علت تشدید کرونا و حسب دستور دادستانی برپاکنندگان مراسمات ختم و عروسی در روز برگزاری مراسم در بازداشتگاه خواهند بود.
کد خبر: ۹۲۵۶۶۰۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵

برپاکنندگان مراسمات ختم و عروسی بازداشت می‌شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، روابط عمومی اتاق اصناف اسدآباد با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت تشدید کرونا و حسب دستور دادستانی برپاکنندگان مراسمات ختم و عروسی در روز برگزاری مراسم در بازداشتگاه خواهند بود.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

حسب دستور دادستانی نظر به انتشار شدید ویروس کرونا در سطح شهر به صورت گسترده که موجب ناامنی جسمی و روحی شهروندان و کسبه گردیده، جهت جلوگیری از ادامه انتشار این ویروس از شما شهروندان عزیز خواهشمندیم از برگزاری مراسمات جشن عروسی و مراسم ختم خودداری فرمایید و در صورت برگزاری به تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی منجر گردد با تشکیل پرونده قضایی در راستای ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی برخورد قضایی صورت می‌گیرد و صاحبان مراسمات در روز برگزاری در بازداشتگاه به سر خواهند برد.

واحدهای صنفی مربوط به مراسمات، از ارائه خدمات به مجالس جداً خودداری نمایند و در صورت مشاهده تخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات