برگزاری همایش مروارید عفاف و حجاب در قرچک

همایش مروارید عفاف و حجاب همزمان با گرامیداشت سالروز واقعه مسجد گوهرشاد به همت حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه (س) قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۹۶۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،این مراسم با حضور سرهنگ سلطانی،  فرمانده  سپاه شهرستان قرچک، مادران و همسران شهدا، بانوان بسیجی و... برگزار شد.

  دکتر سعید عزیزی کارشناس ارشد تربیتی و خانواده در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: عفاف ریشه درونی و حجاب ریشه بیرونی دارد. وی افزود: برای نهادینه کردن حجاب باید عفاف به صورت اعتقادی در فرد تبیین شود.

وی خاطر نشان کرد: حجاب اصلا یک مقوله شخصی نیست بلکه یک مساله کاملا اجتماعی است و همه موظف اند جدای  از تکلیف دین به عنوان قانون اجتماعی به آن پایبند باشند.

در ادامه مراسم از بانوان برتر و الگوی سوم زنان(نه شرقی نه غربی) شهرستان ، جهادگران سلامت، مربیان و سرگروه های برتر صالحین و دختران متربی با حجاب برتر تجلیل بعمل امد.

در حاشیه مراسم، بانوان با امضای پویش(#عفت_غیرت_ضامن_ارامش_جامعه) به این پویش پیوستند و بد حجابی در جامعه را محکوم‌کردند.

همچنین بیانیه عفاف و حجاب حوزه حضرت معصومه(س) در مطالبه عفاف و رعایت در سطح جامعه قرائت شد.

میز اقتصاد مقاومتی شامل کارهای دستی بانوان، توزیع ملزومات حجاب، نمایشگاه کتب عفاف و حجاب، توزیع بسته های فرهنگی،اهدای گیره های روسری، نمایشگاه پوستر و مشاوره فردی از حاشیه های برنامه بود.

همچنین پروتکل های بهداشتی( ضدعفوفی محل و اشخاص، توزیع ماسک و دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی) به صورت کامل اجرا شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار