معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران

آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۹۷۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه سیدالشهدا(ع)، آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران روز شنبه ۷ تیرماه سال جاری با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام صمد بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) در این مراسم ضمن بیان نکات اخلاقی از حجت الاسلام ربانی فر قدردانی کرده و حجت الاسلام حسین عبدالله پور را به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران معرفی کرد.

وی در پایان خطاب به حجت الاسلام عبدالله پور گفت: راه طولانی در پیش دارید و مسئولیت خطیری به شما واگذار شد، باشد که با استعانت از خداوند متعال آن را به جلو ببرید.

گفتنی است حجت الاسلام حسین عبدالله پور دارای سوابق درخشانی در نواحی بسیج شهرستانهای زرندیه و قرچک بوده و خدمات و برکات فراوانی را برای این نواحی به ارمغان آورده است.

/انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظرات