طرح تابستانی نشاط معنوی در اماکن متبرکه استان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی در اماکن متبرکه استان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از ۲۱ تیرماه لغایت ۲۰ مرداد ماه برگزار میگردد.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۲۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
 حجت الاسلام و المسلمین محسن مؤمنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج  از زاهدان گفت: طرح «نشاط معنوی» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جواناندر سال جاری با توجه به شرایط کنونی جامعه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بخشی از این طرح بر بستر فضای مجازی اجرا میگردد.

وی افزود: طرح نشاط معنوی از برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، تقویت و ارتقای بنیه اعتقادی، دینی، اخلاقی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در میان جوانان و نوجوانان به همراه استفاده از ظرفیت این قشر برای قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه همه ساله طبق فرمود: ه رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مومنی با اشاره به اینکه این طرح از ۲۱ تیرماه آغاز شده و تا ۲۰ مرداد ادامه خواهد داشت، بیان کرد: این طرح ویژه رده سنی ۷ تا ۱۸ سال (با مشارکت والدین)، اعم از دختر و پسر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت:مشارکت والدین دانش آموزان، جهت ارتقاع مهارت‌ها و توانمندی فرزندان (از آنجا که اکثر دانش آموزان به صورت مستقل دارای گوشی همراه نمیباشند ارتباط با والدین به عنوان همراه و کمک یار دانش آموزان میباشد) لازمه اجرای طرح میباشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار