همزمان با هفته حجاب وعفاف

دوخت چادر و ملزومات حجاب رایگان در زرند

همزمان با هفته عفاف و حجاب، به همت بسیج جامعه زنان ناحیه زرند وخادمیاران رضوی این شهرستان وکانون تخصصی بانوان ،چادر ،مقنعه وساق دست رایگان برای بانوان زرندی دوختند.
کد خبر: ۹۲۵۸۰۶۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:حجت الاسلام سلطانی مسئول خادمیاران رضوی شهرستان زرند در این خصوص گفت:: همزمان با هفته حجاب وعفاف، کانون تخصصی بانوان خادمیار رضوی این شهرستان وجمعی از خواهران بسیجی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، به صورت رایگان برای بانوان زرندی چادر، مقنعه و ساق دست دوختند.
    وی افزود: این کار با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی به مدت سه از ۲۴ لغایت ۲۶ تیرماه روز صورت گرفت، که با استقبال چشمگیر بانوان همراه بود.
    خانم صغری مومنی مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه زرند از اجرای برنامه‌های مختلف توسط رده‌های بسیج در هفته حجاب وعفاف خبردارد وافزود:همزمان با هفته حجاب وعفاف ویژه برنامه ها‌ی مختلفی در سطح رده‌های بسیج این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید از جمله برپایی مسابقات فرهنگی وکتابخوانی با موضوع حجاب وعفاف، نشست‌های هم اندیشی خواهران بسیجی با عنوان چرایی حجاب وعفاف، برپایی مسابقه نقاشی، ارسال نماهنگ وکلیپ در خصوص حجاب وعفاف در فضای مجازی به همراه ارسال مقاله، برگزاری نشست‌های مجازی از جمله برنامه‌های هفته حجاب وعفاف برشمرد
ارسال نظرات