خبرهای داغ:
امام جمعه محمدیه:

بدون ولایت توحید از بین می رود

حجت الاسلام آقاحسینی در دیدار با اعضای سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: اگرولايت نباشد توحيد ازبين مي رود و نتیجه این رویه را می توان در داعش دید که گاو شیرده دست استکبار شده است و اثری از دین واقعی در آنها دیده نمی شود.
کد خبر: ۹۲۵۸۱۲۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عدالتی نسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، سرهنگ شیخ جانشین سپاه شهرستان البرز و جمعی از کارکنان سپاه این ناحیه با حجت الاسلام حسینی امام جمعه جدید شهر محمدیه دیدار و گفت و گو کردند

حجت الاسلام عدالتی در این دیدار با اشاره به لزوم تداوم کمک های مومنانه با توجه به ادامه دار شدن بیماری کرونا و آسیب هایی که معیشت مردم با این مشکل به آن دچار شده است، به ارائه گزارشی از وضعیت مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان البرز پرداخت و اذعان کرد: همه باید در کنار هم باشیم و هرگز اقشار ظعیف جامعه را فراموش نکنیم تا ان شا الله هر چه سریع تر مشکلات از سر تمام جوامع بشری رفع گردد.

سرهنگ شیخ نیز در این دیدار با اشاره به محدوده سرزمینی سپاه البرز بیان کرد: بخش قابل توجهی از کاموریت های سپاه استان قزوین بر دوش سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز می باشد که به حمدالله تا امروز تمام ماموریت ها به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

حجت الاسلام آقاحسینی، امام جمعه جدید شهر محمدیه نیز در این دیدار یادآور شد: سپاه همواره قوت دل مستضعفان بوده و همچون خاری در چشم دشمنان می باشد و لرزه بر پیکر استکبار می اندازد.

وي افزود: سپاه همواره حافظ اين نظام وانقلاب است و همدلي و وحدت حول محور ولايت همواره رمز پيروزي برمشکلات مي باشد.

امام جمعه محمدیه تاکید کرد: اگرولايت نباشد توحيد ازبين مي رود و نتیجه این رویه را می توان در داعش دید که گاو شیرده دست استکبار شده است و اثری از دین واقعی در آنها دیده نمی شود.

آقا حسینی بیان کرد: بدون ولايت هيچ عبادتي ارزش ندارد، اگر اتحاد وانسجام حول محور ولایت استمرار پيداکند انشا الله به ظهور منجی عالم بشریت منتهی می شود.

 

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار