خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر:

بسیج لبیک گوی رهبر انقلاب در تحقق جهش تولید است

فرمانده سپاه آذرشهر گفت: سپاه و بسیج به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص جهش تولید لبیک گفته و درکنار مردم و اداره جهاد کشاورزی شهرستان در عرصه تولید و افزایش بهروه وری محصولات کشاورزی خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۵۸۵۳۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید رضا پورزینال در جلسه قرارگاه شهید ساجدی با موضوع امنیت غذایی و نهضت جهش تولید افزود: حمایت از کشاورزان،بهینه سازی تولید، فعال سازی مراتع و ظرفیت های معطل، تغییر در شیوه های تولید و بهبود وسایل تولید می تواند از مقدمات این امر مهم به حساب آید.

وی ادامه داد: کار با مردم را نباید فراموش کرد چراکه با مردم بودن از درس های مهم دفاع مقدس است و حضور مردم در صحنه از راهبردهای دفاعی محسوب شده و وظیفه ماست که این ارتباط را تقویت کرده تا روحیه خود باوری و خود اکتفایی و اعتماد به تولید داخلی در مردم نهادینه شود.

پورزینال اظهار داشت: با توجه به حملات بیولوژیکی دشمنان در عرصه غذایی و ایجاد انبارهای غذایی با اهداف شیطانی از سوی صهیونیست ها، امنیت غذایی در داخل باید دغدغه همه مسئولان کشور بوده و سپاه و بسیج نیز از آن استثنا نیست و اگر نیاز باشد سپاه و بسیج وارد شده و در کنار مردم و مسئولان در رفع موانع تلاش می کند.

وی اضافه کرد: جلوگیری از واردات باید جدی گرفته شود و در کنار آن مساله ساخت و ساز که آسیب بزرگی برای بافت زراعی و باغات کشاورزی شهرستان به حساب می آید.

پورزینال اظهارداشت: ماموریت این نهضت در گام نخست در جهش تولید، تولید و افزایش گندم و جو و کلزا و دانه های روغنی است که از وابسته بودن به سلفی ها و عربستان جلوگیری می کند و با دست در دست هم دادن کشور را به سمت نجات از وابستگی سوق می دهد.

وی خاطرنشان کرد: از اهم وظایف ما مسئولان نشان دادن و شناساندن ظرفیت های تولید در شهرستان از طریق ترویج و اصلاح الگوی کشت، آبیاری نوین کشاورزی، عدم قانع بودن به وضع موجود، جذب نخبگان بسیج در عرصه کشاورزی، تامین سموم، بذرهای اصلاح شده و جلب اعتماد و رضایت کشاورزان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار