خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

مدیران دستگاه‌های اجرایی استان براساس میزان عملکرد دستگاه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت

استاندار قزوین بررسی کارنامه مدیران و دستگاه‌ها را مساله مهمی دانست و گفت: عملکرد تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید به درستی شناخته و مورد ارزیابی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۵۹۱۲۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هدایت‌الله جمالی پور در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان قزوین تاکید کرد: ارزیابی عملکردی دستگاه‌های اجرایی مساله بسیار مهمی است که باید به دقت مورد توجه قرار گرفته تا جایی مدیران را از چگونگی عملکرد دستگاه تحت مدیریتی را می‌توان شناخت.

وی با بیان اینکه تا دستگاهی شاخص عملکردی آن رشد نکرده باشد، نمی‌شود به آن دستگاه امتیازی داد، افزود: هر دستگاهی که در عملکرد ارزیابی استان شرکت نداشته باشد حکم مدیر آن به امضاء ما نیز خواهد رسید.

جمالی‌پور با اشاره به برخی دستگاه‌ها مانند بانک‌ها و شهرداری‌ها که به صورت متمرکز فعال بوده و در ارزیابی‌های استانی حضور ندارند، خاطرنشان کرد: برای ورود چنین دستگاه‌هایی به ارزیابی‌های استانی باید مکانیز لازم تعریف شود تا جایی که به عنوان مثال برای شهرداری‌ها شاخص‌های مربوط به امور خودشان مورد بررسی قرار گیرد و البته باید دیدگاه مدیر هر بخش نیز در مکانیزم یاد شده مورد لحاظ قرار گیرد.

به گفته استاندار قزوین، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان براساس میزان عملکرد دستگاه خود مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و به همین لحاظ تمامی دستگاه‌ها باید در حوزه عملکری مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند.

جمالی‌پور در ادامه به مفاد حقوق شهروندی در نظام جامع اداری پرداخت و اظهار داشت: مدیران همه دستگاه‌های اجرایی باید ضمن آنکه زمان تعریف شده‌ای را بازدید برای دیدار و گفت و گو با ارباب رجوع می‌گذارند، همین مساله را نیز برای کارکنان اداره خود قرار دهند .

وی اضافه کرد: نظام اداری موجود در حوزه اجرای مفاد حقوق شهروندی موظف به انجام همه مفاد مندرج در قانون است.

 

1010/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها