کعب عمیر در واکنش به تعرض جنگنده‌های آمریکایی:

آمریکا خطوط قرمز ملت ایران را هدف قرار داده است

نماینده مردم شوش در مجلس با اشاره به تعرض هوایی جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، گفت: آمریکا خطوط قرمز ملت ایران را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۹۲۶۰۲۶۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد کعب‌عمیر در واکنش به تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای ماهان، اظهار کرد: تعرض جنگنده‌های آمریکایی به یک فروند هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز سوریه، اقدامی تهدید‌آمیز برای مردم عادی و برخلاف تعهدات بین‌الملل است. 

وی ادامه داد: امریکا با این اقدامات تحریک‌آمیز، بار دیگر نشان داد، که برخلاف ادعاهایش، سیاستی خصمانه با ملت ایران را در پیش گرفته است. 

نماینده مردم شوش در مجلس افزود: طراحی کودتاهای مختلف، تحریم‌های یک‌جانبه، حمایت بی‌دریغ از رژیم عراق در تهاجم به ایران، فاجعه پرواز شماره ۶۵۵ ایران ایر و شهادت هموطنان در سال ۱۳۶۷، دست داشتن در فتنه‌های سال‌های ۷۸ و ۸۸ و تحرکات سالهای اخیر، ترور دانشمندان هسته‌ای و اخیرا شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله توطئه‌‌ها و اقدامات تروریستی امریکا علیه ملت ایران است.

کعب‌عمیر بیان کرد: رژیم امریکا به صورت آشکار خطوط قرمز مردم ایران را هدف قرار داده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تصریح فرمودند، باید منتظر پاسخ قاطع کشورمان نسبت به جنایت‌های اخیر خود باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار