فرمانده سپاه محمودآباد خبر داد

تولید و توزیع بیش از ۸۳ هزار ماسک بین مردم

فرمانده سپاه محمودآباد از تولید و توزیع بیش از ۸۳ هزار ماسک بین مردم خبر داد و گفت: این تعداد ماسک‌ها در  ۱۵ کارگاه ، تولید و بین مردم و جامعه هدف توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۶۱۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
تولید و توزیع بیش از ۸۳ هزار ماسک بین مردم
 
سرهنگ ابراهیم اسماعیل‌نژاد  بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک  بسیجیان در مسجد، در گفت و گو با خبرنگار بسیج ، از تولید  ۸۳ هزار و ۲۵ عدد ماسک توسط گروه‌های جهادی خبر داد و گفت:  این تعداد ماسک‌ها در  ۱۵ کارگاه  ، تولید و بین مردم و جامعه هدف توزیع شد.

فرمانده سپاه محمودآباد با بیان اینکه در دوره اول شیوع کرونا  قرارگاه  پدافند زیستی در شهرستان تشکیل شد، افزود:‌ضدعفونی محلات، محدودیت‌های ترافیکی و غربالگری از جمله کار‌های گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا بود.

ابراهیم نژاد در ادامه به شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج  اشاره کرد و یادآور شد:‌در گام اول رزمایش مومنانه که در سه مرحله برگزار شد، بیش از ۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه محمودآباد با بیان این مطلب که با توجه به پیک دوم کرونا، نهضت کمک مومنانه به فرمان رهبر معظم انقلاب تداوم پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: گام دوم نهضت کمک مومنانه هم در سه مرحله اجرا می‌شود.

به گفته ابراهیم نژاد در گام دوم نهضت کمک مومنانه در کنار بسته‌های معیشتی  لوازم التحریر، البسه، و کارت‌های هدیه هم بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به مشارکت مردم در دستگیری از نیازمندان، یادآور شد: مردم مومن و خیر شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج محله تحویل دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار