تجلیل از استعداد‌های قرآنی شهرستان اردکان

با حضور جمعی از مسئولین، از استعداد‌های قرآنی شهرستان اردکان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۶۲۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، با حضور جمعی از مسئولین، مراسم تجلیل و اعطای گواهینامه به استعداد‌های قرآنی شهرستان اردکان برگزار شد.
گفتنی است که طرح ملی استعداد‌های قرآنی نوجوانان از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور و با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی از سال ۱۳۹۵ هم‌زمان در سراسر کشور در استان یزد برگزار شد.
در مرحله اول این طرح، ۸ نفر از قاریان نوجوان از شهرستان اردکان موفق به راه‌یابی به این طرح شدند و به مدت دو سال در مرحله مقدماتی این طرح طی ۳۰ جلسه در مرکز استان شرکت کردند.
در مرحله دوم این طرح از سال ۹۷ نیز ۶ نفر دیگر از قاریان نوجوان شهرمان به این طرح راه یافتند و درمجموع بیش از ۶۰ جلسه آموزشی در مرکز استان با حضور اساتید فن استانی و کشوری برگزار شد.
در تیرماه ۱۳۹۹ آزمون‌های پایانی مقدماتی این طرح برگزار شد و چهار نفر از قاریان نوجوان شهر اردکان آقایان مجتبی جهازی، مجتبی هاتفی، مهدی شاهدی و سعید معتقدی موفق به اخذ گواهینامه سطح پنج قرائت قرآن کریم در رشته علوم و فنون تکمیلی قرائت گرایش تحقیق شدند و دو نفر از آقایان محمدرضا نوریان و حسین رحیم‌پور نیز موفق به اخذ گواهینامه سطح چهار قرائت قرآن کریم در رشته علوم و فنون مقدماتی قرائت شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار