برگزاری کنگره ملی شهدای جهاد گر و تجلیل از خانواده جهادگر بسیجی مرحوم عباس دبیقی

کنگره جهادگران آسمانی همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و از خانواده جهادگر بسیجی مرحوم عباس دبیقی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۵۶۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, این آیین به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سردار علی فدوی جانشین سپاه کل کشور ، فرمانده سپاه تهران و جمعی از فرماندهان و مسئولان کشوری برگزار شد و در 16 استان کشور نیز که جهادگر بسیجی مرحوم داشتند با حضور مسئولان سپاه های استانی از خانواده این جهادگران تجلیل شد.

این برنامه همزمان با  سراسر کشور در سالن شهید شوشتری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبا حضور حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان، سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان, سرهنگ پاسدار ناصر صالحی مسئول بسیج سازندگی استان ، سید مسعود پرهیزگار مسئول بسیج دانشجویی استان و خانواده مرحوم عباس دبیقی و جمعی از جهادگران برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از خانواده مرحوم دبیقی به خاطر تربیت چنین فرزند جهادگری تقدیر کرد و گفت: حرکت های جهادی همواره  در مناطق محروم و دور افتاده استان منشا خیر و برکت بوده اند و این اقدامات رضایت مردم و خداوند متعال را به همراه دارد. 

سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح نیز در این آیین با تقدیر از خانواده مرحوم عباس دبیقی گفت: نقش جهادگران بسیجی در کمک به توسعه و خدمات رسانی به نیازمندان و مناطق محروم استان بر هیچکس پوشیده نیست.

در پایان این ایین نیز با اهدای لوح سپاس از خانواده مرحوم عباس دبیقی تجلیل شد .

گفتنی است، دانشجوی  جهادگر مرحوم عباس دبیقی 20 مرداد 95 در اردوی جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد که در منطقه لما از توابع شهرستان دنا برگزار شد دچار حادثه  شد و به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار