قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه:

لازمه موفقیت در پیشگیری اعتقاد به اصول پیشگیری است

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: برای موفقیت در امر پیشگیری و مقابله باید به اصول پیشگیری و شفاف‌سازی معتقد باشیم.
کد خبر: ۹۲۶۲۶۹۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، رضا مسعودی فر در نشست راهکارهای پیشگیری از ساخت و سازها و تغییر کاربری های غیرمجاز آذربایجان شرقی با تاکید بر موضوع پیشگیری در رابطه با ساخت و سازهای غیر مجاز، اظهار داشت: اگر تا به امروز در این خصوص موفق نبوده ایم به دلیل این بوده که به اصول پیشگیری اعتقادی نداریم و تنها شعار می دهیم.
وی افزود: باید به اصول پیشگیری و شفاف‌سازی معتقد باشیم و لازمه پیشگیری بحث پاسخگویی است اگر پاسخگو نباشیم با مشکل مواجه خواهیم شد و تقصیرات را بر گردن دیگران خواهیم انداخت، اگر در پیشگیری موفق باشیم در مقابله نیز موفق خواهیم بود.
مسعودی فر با بیان اینکه در بحث پیشگیری مسئولیت اصلی مربوط به دستگاه های اجرایی است نه صرفا دستگاه قضایی، اضافه کرد: انشعابات موقت باید تعیین تکلیف شوند و بر اساس قانون شرکت های خدمات رسان از زمان مقرر در قانون به بعد مو ظف به ارائه انشعاب به ساخت و سازهای غیرمجاز نیستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار