کمک مومنانه رفسنجان

آغاز مرحله دوم کمک مومنانه و راه اندازی پویش نذرقربانی به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی/رفسنجان + تصاویر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نرجس خاتون رفسنجان از اهدای کمک های مردمی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و پویش نذر قربانی به نیت شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی با مشارکت خیرین و بسیجیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۳۰۸۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ فرمانده حوزه نرجس خاتون (س) شهرستان رفسنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به مناسبت عید سعید قربان، غدیر و هفته ولایت و امامت ۹ راس گوسفند و ۳ راس گوساله توسط خیرین خریداری و بین ۴۰۰ خانواده نیازمند تقسیم و توزیع گردید.
وی افزود: همچنین ۱۵۰ پرس غذای گرم در قالب رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه توسط جهادگران بسیجی بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
فرمانده حوزه نرجس جاتون رفسنجان بیان کرد: بیش از ۲۲۲ خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا با همکاری خیرین و پایگاه‌های مقاومت بسیج در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شناسایی و طی دو مرحله بسته‌های معیشتی، غذای گرم و گوشت بین آن‌ها توزیع گردید.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش و همدلی با همکاری بسیجیان حوزه نرجس خاتون همچنان فعال و تا پایان رزمایش ادامه دارد، گفت:
توزیع وپخش گوشت قربانی در بین نیازمندان با نیت سردار شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی و تعجیل در فرج آقا امام زمان و لبیک به ندای مقام معظم رهبری و سلامتی مدافعان سلامت و رفع بلا از کشور و شکست ویروس
کرونا انجام می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار