خبرهای داغ:
‍ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار

نَفَس محرم سرد نخواهد شد/ تضمین سلامت عزاداران حسینی در اولویت است

حبیبی گفت: با تمام محدودیتها نَفَس محرم سرد نخواهد شد بنابراین تضمین سلامت عزاداران حسینی هم در اولویت امور قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۶۳۱۷۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین و جانشین ستاد کرونا استان در جلسه ستاد مدیریت کرونا که به میزبانی فرمانداری البرز برگزار شد گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت عمومی مقدم بر سایر مسائل است.

وی افزود: رعایت بهداشت عمومی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بسیار ضروری است و بیشترین میزان استفاده از ماسک در ادارات دولتی صورت گرفته است، اما کماکان در مراکز عمومی اعم از پایانه های مسافربری و مراکز خرید با سهل انگاری هایی مواجه هستیم.

حبیبی ادامه داد: مصوبه ستاد کرونا در حکم مصوبات شورای امنیت ملی و لازم الاجراست لذا در صورت هر گونه تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

جانشین ستاد کرونا استان در ادامه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری سخنان ایشان را فصل الخطاب تمامی امور از جمله در مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا دانست و اذعان داشت: پس از ابلاغ دستورالعمل عزاداری محرم از سوی وزارت کشور این دستورالعمل در اختیار قرار خواهد گرفت تا مطابق با آن بصورت هماهنگ اقدام شود ، اما با تمام محدودیتها نَفَس محرم سرد نخواهد شد بنابراین تضمین سلامت عزاداران حسینی هم در اولویت امور قرار دارد.

حبیبی شرایط شهرستان البرز را به دلیل وجود شهرصنعتی و تبع آن حضور جامعه کارگری و جمعیت زیاد شهرستان ویژه عنوان کرد و گفت : همکاری هر چه بیشتر فرمانداری ، شرکت شهر صنعتی البرز، ادارات کار و صمت وهم چنین شبکه بهداشت در این خصوص جهت کنترل و کاهش بیماری بیش از پیش لازم است.

وی در پایان همکاری عموم مردم ولایت مدار در پیک اول بیماری، زحمات ستاد کرونا شهرستان البرز در کنترل نسبی بیماری و هم چنین اطلاع رسانی، اقدامات نظارتی و پلمپ صنوف خاطی را قابل تقدیر دانست.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار